رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • دوشنبه 20 دی 1400 - 13:34
  • کد خبر : 86434
  • تئاتر
  • چاپ خبر : خانه هنرمندان ایران میزبان دریازدگی می‌شود

نمایش «دریازدگی» با کارگردانی امیرسپهر تقی‌لو در تماشاخانه استاد انتظامی به روی صحنه می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، این اثر نمایشی به نویسندگی عباس جمالی و با طراحی و کارگردانی امیرسپهر تقی‌لو، از تاریخ بیستم دی‌ماه در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه‌هنرمندان ایران به روی صحنه خواهد رفت. گروه […]

نمایش «دریازدگی» با کارگردانی امیرسپهر تقی‌لو در تماشاخانه استاد انتظامی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، این اثر نمایشی به نویسندگی عباس جمالی و با طراحی و کارگردانی امیرسپهر تقی‌لو، از تاریخ بیستم دی‌ماه در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه‌هنرمندان ایران به روی صحنه خواهد رفت.
گروه بازیگران(به ترتیب ورود به صحنه) این نمایش ۶۰دقیقه‌ای را؛ آرش صفایی، کیمیا آهنگران، مهران مرادی و مهران مرادی تشکیل می‌دهند. همچنین عوامل این نمایش عبارت از: «طراح لباس: شیدا زواری»، «طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی و محمدرضا رحمتی»، «طراح صدا و موسیقی: بهروز سیفی»، «طراح پوستر و بروشور: سجاد داغستانی»، «دستیار کارگردان و برنامه ریز: ایمان یزدی»، «گروه کارگردانی: شیرین آقازاده، علیرضا عالی‌مقدم»، «منشی صحنه: عسل اصفهانی»، «مدیر صحنه: شروین حق‌پناه»، «عکاس:محمدصادق زرجویان، آرش رضایی»، «تبلیغات مجازی: امیر قالیچی‌ها(تئاتربازها)»، «مشاوررسانه‌ای: امیرپارسائیان‌مهر»، «مجری طرح: سید عماد عامری»، «مدیرتولید: محسن نجفی» هستند.
شایان ذکر است، پیش‌فروش تخفیف‌دار بلیت‌های این نمایش که بیستم دیماه، به مدت پانزده شب، راس ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه می‌رود، در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/p/seasickness4 آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار