رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در جدیدترین «سریالیست» که پس از وقفه‌ای یک ماهه روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال «موج اول» است. محسن قصابیان بازیگر و سیدسجاد حسینی کارگردان سریال «موج اول» مهمانان اولین بخش از برنامه«سریالیست» هستند که شامگاه پنجشنبه ۲۳ دی از شبکه یک سینما پخش می‌شود. سعید کمانی تهیه‌کننده سریال نیز به […]

در جدیدترین «سریالیست» که پس از وقفه‌ای یک ماهه روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال «موج اول» است.

محسن قصابیان بازیگر و سیدسجاد حسینی کارگردان سریال «موج اول» مهمانان اولین بخش از برنامه«سریالیست» هستند که شامگاه پنجشنبه ۲۳ دی از شبکه یک سینما پخش می‌شود. سعید کمانی تهیه‌کننده سریال نیز به صورت تلفنی با کریمی گفتگو می‌کند.

در بخش نوستالژی جمشید گرگین بازیگر پیشکسوت مهمان برنامه است و از آثار خاطره‌انگیزی می‌گوید که در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

پرونده این هفته به سریال‌های استانی اختصاص دارد و یزدان فتوحی است در گفتگو با کریمی به آثار ماندگاری می‌پردازد که در سیمای استانها تولید شده است.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار