رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

چهارمین نشست از سلسله نشست‌‌های «سینما؛ گفتمان فرهنگی»(گام دوم سینما) با حضور کارشناسان و سینماگران دوشنبه ۲۷ دی ماه در موزه سینما برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، این نشست با موضوع «جشنواره فیلم فجر و تاثیر آن بر اقتصاد سینمای ایران» با حضور: حبیب اسماعیلی […]

چهارمین نشست از سلسله نشست‌‌های «سینما؛ گفتمان فرهنگی»(گام دوم سینما) با حضور کارشناسان و سینماگران دوشنبه ۲۷ دی ماه در موزه سینما برگزار می‌شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، این نشست با موضوع «جشنواره فیلم فجر و تاثیر آن بر اقتصاد سینمای ایران» با حضور: حبیب اسماعیلی (تهیه‌کننده سینما)، محمدحسین قاسمی (تهیه‌کننده سینما)، رامین رحیمی (منتقد و تهیه‌کننده سینما)، عباس کریمی (منتقد سینما)، فرناز سربندی (پژوهشگر، دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی)، دکتر مهدی سلطانی گردفرامرزی (پژوهشگر و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی) و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده (مدیر رسانه، کارشناس و مدیر نشست) برگزار خواهد شد.
این سلسله نشست‌ها به منظور واکاوی و تحلیل وضعیت سینما، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو در راستای ایجاد تحول در سینمای ایران با حضور کارشناسان، استادان و پژوهشگران سینما طراحی شده است.
این برنامه در طول دی ماه به صورت هفتگی پیش‌بینی شده بود و در بهمن ماه به دلیل برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار نخواهد شد.
استفاده از این برنامه برای اهالی رسانه آزاد است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار