رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «آپارات» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجم آبادی در هشتمین جشنواره دیریگو انگلیس و اولین جشنواره کودکان کلیولند آمریکا به نمایش در می‌آید. جشنواره دیریگو با هدف الهام بخشیدن و به نمایش گذاشتن خلاقیت فیلمسازان دانشجو در سراسر جهان برگزار می شود و یک جشنواره آزاد و بدون مرز است که روزهای ۲۶ و ۲۸ […]

فیلم کوتاه «آپارات» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجم آبادی در هشتمین جشنواره دیریگو انگلیس و اولین جشنواره کودکان کلیولند آمریکا به نمایش در می‌آید.

جشنواره دیریگو با هدف الهام بخشیدن و به نمایش گذاشتن خلاقیت فیلمسازان دانشجو در سراسر جهان برگزار می شود و یک جشنواره آزاد و بدون مرز است که روزهای ۲۶ و ۲۸ ژانویه برابر با ۶ و ۸ بهمن ماه در شهر بریستول و در دانشگاه وستون انگلیس برگزار می شود.

جشنواره کودکان کلیولند که اولین دوره خود را برگزار می کند با تمرکز بر فیلم هایی که برای کودکان ساخته شده است فیلم ها را به نمایش می گذارد. این جشنواره ۲۵ تا ۲۷ فوریه برابر با ۶ تا ۸ اسفند ماه در شهر کلیولند در ایالت اوهایو آمریکا برگزار می شود.

فیلم کوتاه آپارات به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی حسن نجم آبادی در هشتمین جشنواره دیریگو انگلیس و اولین جشنواره کودکان کلیولند آمریکا به نمایش در می‌آید.

مهدی قلی زاده، ابراهیم نجم آبادی، عماد محبی، ابوالفضل نجم آبادی، امیر نجم آبادی، امیرمحمد نجم آبادی، محمدرضا نجم آبادی، زری نجم آبادی و مهدی رضایی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل فیلم کوتاه آپارات شامل مدیر فیلمبرداری: عرفان احتشامی، صدابردار: مرتضی عظیمی، تدوین و صداگذاری: پیمان شاه محمدی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، دستیار کارگردان: وحید سواری زاده، برنامه ریز: امین سواری زاده، منشی صحنه: آریانا جوکار، فیلمبردار: محسن سلطانی، مدیرتولید: علی نجم آبادی، مجری طرح: کمپانی مستقل مورچه، دستیاران فیلمبردار: ترانه حامدی، علی رضایی و عارف قلی زاده، مدیر تدارکات: حجت نجم آبادی، طراح پوستر: پارسا ماندگاریان، مترجم: حسن شرف الدین، پشتیبانی فنی: پارس لنز و سینمامکس، عکاس: محدثه محمدی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار