رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد. اولین پوستر تبلیغاتی فیلم «قاتلان ماه کامل» ساخته مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو منتشر شد. در این پوستر تبلیغاتی که از لحاظ رنگ به جلد کتاب «قاتلان ماه کامل» دیوید گران شباهت دارد، اثری از ستاره های فیلم دی کاپریو و دنیرو به چشم نمی خورد و تنها نام […]

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد.

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم «قاتلان ماه کامل» ساخته مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو منتشر شد.

در این پوستر تبلیغاتی که از لحاظ رنگ به جلد کتاب «قاتلان ماه کامل» دیوید گران شباهت دارد، اثری از ستاره های فیلم دی کاپریو و دنیرو به چشم نمی خورد و تنها نام این بازیگرها و مارتین اسکورسیزی و کمپانی اپل نوشته شده است. با این حال روی پوستر این جمله دیده می شود: قتل های قبیله «اوسیج» و زاده شدن «اف‌بی‌آی».

داستان «قاتلان ماه کامل» که براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام ساخته شده است در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اکلاهاما می گذرد. فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیرِ زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یک به یک کشته می شدند. در آن زمان اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست، به دست گرفت و سرانجام به نتیجه رساند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار