* دنبال کسب تجربه هستم

وی افزود: در تولید فیلم کوتاه، همواره به دنبال این بوده‌ام که حرفه را یاد بگیریم و تجربه‌ای کسب کنم. فیلم کوتاه اولم را در سال ۹۲ ساختم اما خیلی جدی و حرفه‌ای آن را پخش نکردم و برای جشنواره‌ای هم ارسال نکردم اما فیلم کوتاه «هرگز، گاهی، همیشه» را به جشنواره‌های زیادی ارسال کرده‌ام و در جشنواره‌های زیادی هم نمایش داده شد.

این بازیگر ادامه داد: «هرگز، گاهی، همیشه» تنها نماینده ایران در بخش فیلم کوتاه جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان بود، منتخب یازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران – ایسفا شد و به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم فرایبورگ سوییس راه یافت. در کنار این جشنواره‌ها در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه فلیکرز رویدآیلند آمریکا و جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپائولو هم نمایش داده شد. در نهایت نیز جایزه بهترین فیلمنامه از این دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران را دریافت کرد.

* موفقیت یک فیلم در گرو سلیقه هیئت انتخاب و داوران است

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: دو فیلم از ده فیلم کوتاه پذیرفته شده به جشنواره را دیده‌ام اما نمی‌توانم بگویم که جایگاه فیلم من در میان ۹ فیلم دیگر کجاست، چرا که خیلی اوقات این سلیقه هیئت انتخاب و هیئت داوران است که موفقیت یا عدم موفقیت یک فیلم را تعیین می‌کند. به‌هرحال خیلی خوشحالم که فیلم من نیز در میان ۱۰ فیلم راه‌یافته به جشنواره حضور دارد و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای آن رخ دهد.

* می‌خواهم فیلم بلند بسازم

وی با اشاره به اینکه قصد ساخت فیلم بلند را دارد، توضیح داد: می‌خواهم فیلم بلند بسازم. در فکر آن هستم و در حال حاضر روی آن کار می‌کنم و انشا الله تا یکی دو سال آینده این فکرم را عملی خواهم کرد.

* پیچیده‌ترین نقشم را در «بی‌رویا» ایفا کرده‌ام

کرم‌رودی که با فیلم سینمایی «بی‌رویا» نیز به‌عنوان بازیگر در جشنواره امسال حضور دارد، در مورد نقش خود در این فیلم بیان کرد: در «بی‌رویا» نقش مکمل را ایفا کرده‌ام، یک نقش کاملاً پیچیده که به جرات می‌توانم بگویم سخت‌ترین نقشی بود که تا به امروز با آن روبه‌رو شده‌ام چرا که دارای لایه‌های متفاوتی است. همراه بودن با بازیگرانی چون طناز طباطبایی و صابر ابر تجربه بی‌نظیری برای من بود.

وی در خصوص فعالیت‌های جدید خود نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول به کاری نیستم و در حال استراحت هستم. چندین پیشنهاد کاری داشته‌ام اما هنوز تصمیم قطعی در مورد هیچ‌کدام نگرفته‌ام.

منبع: سوره سینما