رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«تاک» اولین تداکس تلویزیونی است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند. به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «تاک» با رویکرد امیدبخش و روایت ایده‌های شایسته گسترش، در این قسمت از برنامه به‌سراغ داستان بانویی می‌رود که مسیر موفقیت را از خانه‌ای ۴۰ متری آغاز […]

«تاک» اولین تداکس تلویزیونی است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «تاک» با رویکرد امیدبخش و روایت ایده‌های شایسته گسترش، در این قسمت از برنامه به‌سراغ داستان بانویی می‌رود که مسیر موفقیت را از خانه‌ای ۴۰ متری آغاز کرد. داستان شکوه سادات از ساخت یک ماده ترکیبی برای مقابله با حشرات آغاز می‌شود که برخلاف سایر محصولاتِ از بین برنده حشرات فاقد مواد شیمیایی بوده و برای ۶ فرزندش آسیبی نداشت. این اتفاق گسترش پیدا می‌کند تا جایی‌که این بانوی کارآفرین امروز صاحب خط تولید انبوه این محصول است و در مقطع دکترا تحصیل می‌کند.

محمد نامی دانش‌آموخته دانشگاه آکسفورد و متخصص علوم شناختی دیگر مهمان این برنامه است که به مبحث تاثیر افکار مثبت بر زندگی افراد می‌پردازد و در این میان از تلاش خود در زندگی نیز صحبت می‌کند.

«تاک» اولین تداکس تلویزیونی است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند. این برنامه کاریست از گروه خانواده شبکه دو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد و اجرای داریوش کاردان که چهارشنبه‌ها بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌رود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار