رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

معاون سیما به همراه مدیران شبکه دو سیما از پشت صحنه سریال نوروزی «خداداد» این شبکه بازدید کردند. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما همراه با محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، حمیدرضا دیبائی قائم مقام شبکه، بهرنگ ملک محمدی مدیر فیلم و سریال شبکه و مرتضی طاهری سرپرست […]

معاون سیما به همراه مدیران شبکه دو سیما از پشت صحنه سریال نوروزی «خداداد» این شبکه بازدید کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما همراه با محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، حمیدرضا دیبائی قائم مقام شبکه، بهرنگ ملک محمدی مدیر فیلم و سریال شبکه و مرتضی طاهری سرپرست اداری مالی معاونت سیما و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما از پشت صحنه سریال نوروزی این شبکه بازدید کردند.

در این بازدید علی غفاری کارگردان مجموعه تلویزیونی «خداداد»، گزارشی از روند تولید سریال ارائه کرد.

معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال نوروزی «خداداد» گفت: برنامه‌هایی که برای نوروز امسال تدارک دیده شده، مجموعه‌ای است از کارهای متفاوت که وجه طنز و سرگرمی آن، یکی از وجوه غالب این برنامه‌ها خواهد بود.

شاه آبادی گفت: با همت همکاران شبکه دو و مجموعه حوزه گروه فیلم و سریال این شبکه، به تازگی سریالی با عنوان «خداداد» به کارگردانی علی غفاری کلید خورده که اثری شیرین و طنز است و امیدواریم بینندگان و همراهان همیشگی تلویزیون از تماشای آن لذت ببرند.

وی افزود: «خداداد» با توجه به موضوعی که دارد یک همذات پنداری خوبی با مخاطبان برقرار می‌کند. این سریال کشمکش‌های زندگی‌های اقشار متفاوت را نشان می‌دهد.

معاون سیما بیان کرد: حال و هوای این سریال متناسب با ایام نوروز است و پیام محتوایی ارزشمندی را در مقوله امانتداری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد و مجموعاً یک سریال ایرانی با طبع گرم خانواده‌های ایرانی است که به نظر می‌رسد اوقات خوش و دلنشینی را برای مخاطبان فراهم کند.

شاه آبادی ادامه داد: «خداداد» از شمار قابل توجهی از بازیگران خوب بهره برده و بیش از ۵۰ لوکیشن هم برای این سریال در نظر گرفته شده و به لحاظ فضای داخلی و بیرونی از تنوع مطلوبی برخوردار است که می‌تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: این سریال از سوژه‌ای برخوردار است که می‌تواند توقعات اجتماعی قشرهایی مختلف را برآورده کند و گره‌های داستانی خوبی در این کار دیده شده است. مطایبه و طنزهای شیرینی در آن وجود دارد و با توجه چالش‌هایی که در فیلمنامه وجود دارد می‌تواند همچون قلابی ذهن مخاطب را همراه کند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار