رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

سعید الهی از پایان تولید مستند «زومرهای ایرانی» خبر داد و گفت: این مستند علمی و پژوهشی به نسل دهه ۸۰ که با عصر دیجیتال رشد کرده است، می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تهیه‌کننده «زومرهای ایرانی» درباره این مستند توضیح داد: با توجه […]

سعید الهی از پایان تولید مستند «زومرهای ایرانی» خبر داد و گفت: این مستند علمی و پژوهشی به نسل دهه ۸۰ که با عصر دیجیتال رشد کرده است، می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تهیه‌کننده «زومرهای ایرانی» درباره این مستند توضیح داد: با توجه به این که نسل دهه ۸۰، نسل عصر دیجیتال محسوب می‌شوند اقدام به تولید مستندی با رویکرد علمی و پژوهشی کردیم تا به نیازها و مواجه این نسل با جامعه و توقعات آن‌ها بپردازیم.

وی افزود: «زومرها» یا به اصطلاح اعضای نسل زِد(Z) به اولین نسل اجتماعی بشر تلقی می شود که از بدو تولد و نوجوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است، رویایی با این نسل و نیازهایشان نیازمند روش‌هایی نوین است. روش هایی که بتوان با این نسل گفتگو کرد و ما در این مستند تلاش داریم نظر خانواده ها و مسئولین امر را به بازگشایی دریچه ای جدید در برخورد با این نسل از آینده سازان کشور جلب کنیم.

الهی در خصوص روند تولید این مستند گفت: مراحل صداگذاری واصلاح رنگ و نور «زومرهای ایرانی» به پایان رسیده و این مستند آماده نمایش است.

عوامل فیلم مستند بلند «زومرهای ایرانی» عبارتند از ایده اولیه و تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: امیرحسین خلیل‌زاده، تحقیق و نگارش: منوچهر اکبرلو، مشاور پژوهشی: دکتر سیدمحمدصادق دهنادی، تصویربردار: ابوالفضل علایی، صدابردار: امید اسلامی، تدوین: محمدرضا آل عبا و بهار سیری، مدیر تولید: سیدحسین حسینی علایی، مدیر هنری: بهار سیری، عکاس: نیما حمیدزاده، اصلاح نورو رنگ: حمیدرضا سبک دست، طراح پوستر: یاسر عزآباد، آرشیو: آبان منتظری و علی عراقی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار