رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آخرین قسمت فصل اول از برنامه گفتگومحور «نفس» امشب به مناسبت روز مادر از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه تلویزیونی «نفس» به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای فلورا سام امشب دوم بهمن ساعت ۱۹:۳۰ با حضور زهرا شاملو و سکینه شفافی بازیگر نقش مادر ارسطو در سریال «پایتخت» به مناسبت روز مادر از شبکه نسیم پخش می‌شود. مقداد […]

آخرین قسمت فصل اول از برنامه گفتگومحور «نفس» امشب به مناسبت روز مادر از شبکه نسیم پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «نفس» به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای فلورا سام امشب دوم بهمن ساعت ۱۹:۳۰ با حضور زهرا شاملو و سکینه شفافی بازیگر نقش مادر ارسطو در سریال «پایتخت» به مناسبت روز مادر از شبکه نسیم پخش می‌شود.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه «نفس» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این برنامه تلویزیونی بیان کرد: قالب اصلی برنامه «نفس» ویژه مادران و بانوان است و در این برنامه قصد داشتیم از جایگاه مادران و بانوان کشور، قدردانی کنیم.

وی افزود: این برنامه ابتدا در ۶۰ قسمت در ماه محرم و صفر و سپس در ایام فاطمیه روی آنتن شبکه نسیم رفت و امشب به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت زهرا (س)، آخرین قسمتی که از برنامه «نفس» ضبط کرده‌ایم، پخش خواهد شد.

مومن نژاد درباره مهمانان این ویژه برنامه گفت: زهرا شاملو نویسنده و مجری در کنار سکینه شفافی معروف به عسل خاله یا سکینه خاتون همراه با فرزندان و نوه‌های خود به عنوان مهمان در بخش دوم برنامه «نفس» حضور دارد و بخش اول برنامه هم با حضور مادری از بهزیستی پیگیری خواهد شد. در ادامه با پخش مستندهایی از فعالیت مادران در بهزیستی و خانه سالمندان با مخاطبان همراه می‌شویم.

این تهیه کننده با اشاره به این نکته که احتمال تولید فصل دوم این برنامه در ماه محرم سال آینده وجود دارد، تصریح کرد: برنامه «نفس» از لحاظ محتوایی پربار و سنگین است، در نتیجه تولید و جذب مخاطب برای این برنامه نسبت به برنامه‌های شاد و سرگرم کننده‌ شبکه نسیم هم کار دشواری است. حضور مادران زحمت کش، کارآفرین و همچنین مادران شهدا با میانگین سنی ۵۰ سال در برنامه باعث شده است که اولویت برنامه تکریم جایگاه آن‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور فلورا سام به عنوان مجری یکی از نقاط قوت برنامه «نفس» است، درباره مجری این برنامه مطرح کرد: فلورا سام به دلیل اینکه با قصه گویی آشناست و سال‌ها تجربه بازیگری و کارگردانی دارد، باعث شده است که گفتگو با تمام مادران در یک سیر داستانی مشخص و دلنشینی باشد و مخاطب تمام آنچه که نیاز است، در مورد مادر مهمان هر برنامه بداند.

مومن نژاد در پایان در پاسخ به این پرسش که ویژه برنامه روز مادر با چه تغییراتی روی آنتن می‌رود، توضیح داد: برنامه امشب هم از لحاظ دکور و چیدمان و هم از لحاظ محتوا، با دیگر قسمت‌های این برنامه در ایام سوگواری، تفاوت دارد. البته برنامه «نفس» به دلیل وجهه و رسالتی که دارد، نمی‌تواند تبدیل به یک جُنگ شادی شود. سعی داشتیم با توجه به فضای برنامه و مناسبت، برنامه‌ای مفید برای مخاطبان تهیه و تولید کنیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار