رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

مستند «سکوت طولانی» به کارگردانی زنده یاد سیدابراهیم اصغرزاده روز جمعه ۸ بهمن ماه درفرهنگسرای نیاوران اکران می شود. مستند «سکوت طولانی» به کارگردانی  زنده یاد سیدابراهیم اصغرزاده روز جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۵:۴۵ در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می شود. مستند «سکوت طولانی» روایتی است که در آن فیلمساز در جریان حضور تیم ملی فوتبال در فرانسه با […]

مستند «سکوت طولانی» به کارگردانی زنده یاد سیدابراهیم اصغرزاده روز جمعه ۸ بهمن ماه درفرهنگسرای نیاوران اکران می شود.

مستند «سکوت طولانی» به کارگردانی  زنده یاد سیدابراهیم اصغرزاده روز جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۵:۴۵ در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می شود.

مستند «سکوت طولانی» روایتی است که در آن فیلمساز در جریان حضور تیم ملی فوتبال در فرانسه با یک جوان ایرانی که در سال‌های جنگ عراق علیه ایران به اروپا مهاجرت کرده حالا به بهانه جام جهانی فوتبال و حضور ایران در این جام به کشورش نزدیک می‌شود و حس وطن پرستی او را برمی انگیزد تا جایی که سعی می‌کند سرود ملی ایران را برای بازی فوتبال ایران و آمریکا آموخته و به همراه بازیکنان تیم ملی در همان بازی همخوانی کند.

فیلم مستند «سکوت طولانی» به بهانه بیستمین سالگرد زنده یاد سیدابراهیم اصغرزاده به همراه نشستی با حضور حسین دهباشی، ناصر صفاریان، حبیب احمدزاده و زهرا مشتاق همراه با بررسی سبک مستندسازی این فیلمساز اکران می شود.

نمایشگاه عکسی از آثار عکاسی زنده یاد سیدابراهیم اصغرزاده از ۸ تا ۱۵ بهمن در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران به مدت هفت روز دایر است.

علاقه‎‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار