رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

نامزدهای انجمن فیلمبرداران آمریکا در بخش های مختلف از جمله فیلم بلند داستانی معرفی شدند. به نقل از ورایتی، فیلم های «تلماسه»، «بلفاست»، «کوچه کابوس»، «تراژدی مکبث» و «قدرت سگ» فیلم‌هایی هستند که از سوی انجمن فیلمبرداران آمریکا در بخش فیلم بلند نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری شده‌اند. انجمن فیلمبرداران آمریکا روز گذشته ۲۵ ژانویه، […]

نامزدهای انجمن فیلمبرداران آمریکا در بخش های مختلف از جمله فیلم بلند داستانی معرفی شدند.

به نقل از ورایتی، فیلم های «تلماسه»، «بلفاست»، «کوچه کابوس»، «تراژدی مکبث» و «قدرت سگ» فیلم‌هایی هستند که از سوی انجمن فیلمبرداران آمریکا در بخش فیلم بلند نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری شده‌اند.

انجمن فیلمبرداران آمریکا روز گذشته ۲۵ ژانویه، فهرست نامزدهای فیلمبرداری سینما و تلویزیون را معرفی کرد.

سال گذشته جایزه این انجمن به فیلم «منک» با فیلمبرداری اریک مسراشمیت رسید که در نهایت توانست اسکار بهترین فیلمبرداری را نیز به دست آورد.

در این دوره از جوایز انجمن فیلمبرداران آمریکا، آری وگنر برای فیلمبرداری فیلم «قدرت سگ» نامزد شد و تبدیل به دومین زن تاریخ شد که از سوی این انجمن نامزد جایزه شده است. پیش از این ریشل موریسون سال ۲۰۱۷ برای فیلمبرداری فیلم «مادباند» نامزد شده بود. وگنر در صورت نامزدی جایزه اسکار به دومین زن فیلمبردار تاریخ بعد از موریسون تبدیل می شود که نامزد بهترین فیلمبرداری شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار