رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، اکران های این دوره جشنواره که از جمعه شب گذشته با اکران فیلم «خائن‌کشی» آغاز شده است در شب های گذشته شاهد نمایش فیلم‌های «لایه‌های دروغ»، «ملاقات خصوصی»، «ماهان»، «مرد بازنده» و «هناس» بود. در این شب‌ها سالن سینما شاهد حضور […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، اکران های این دوره جشنواره که از جمعه شب گذشته با اکران فیلم «خائن‌کشی» آغاز شده است در شب های گذشته شاهد نمایش فیلم‌های «لایه‌های دروغ»، «ملاقات خصوصی»، «ماهان»، «مرد بازنده» و «هناس» بود.
در این شب‌ها سالن سینما شاهد حضور و استقبال خوب تماشاگران و علاقه‌مندان به هنر سینما بوده است و این استقبال در فیلم‌های «ملاقات خصوصی» و «مرد بازنده» بیشتر به چشم آمد.
فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر طبق جدول تنظیمی هر روز در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سمنان اکران می‌شود و فیلم سانس ۱۷ در سانس آخر نیز تکرار می‌شود.
در مجموع ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر قرار است تا جمعه شب ۲۲ بهمن در سینما یادمان تنها سینمای اکران‌کننده فیلم‌های فجر در استان سمنان به روی پرده برود.
برگزارکنندگان این جشنواره در سالن سینما بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و داشتن ماسک توسط مراجعان و رعایت فاصله اجتماعی تأکید و کنترل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار