رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سیدعلی ضیا با اجرای برنامه «فرمول یک» ویژه تحویل سال، به تلویزیون بازخواهد گشت. شب گذشته ۱۹ بهمن ماه، سیدعلی ضیا مجری و تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک» شبکه یک سیما، از بازگشت این برنامه به آنتن تلویزیون خبر داد. او فاصله زمانی ۲۲ اسفند ماه تا زمان تحویل سال ۱۴۰۱ خورشیدی را به عنوان زمان پخش سری جدید این برنامه اعلام کرد. […]

سیدعلی ضیا با اجرای برنامه «فرمول یک» ویژه تحویل سال، به تلویزیون بازخواهد گشت.

شب گذشته ۱۹ بهمن ماه، سیدعلی ضیا مجری و تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک» شبکه یک سیما، از بازگشت این برنامه به آنتن تلویزیون خبر داد.

او فاصله زمانی ۲۲ اسفند ماه تا زمان تحویل سال ۱۴۰۱ خورشیدی را به عنوان زمان پخش سری جدید این برنامه اعلام کرد.

اگرچه ضیا از پخش «فرمول یک» بعد از تعطیلات نوروزی اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما بعید به نظر می‌رسد که بازگشت این برنامه فقط برای یک هفته به تصویب رسیده باشد و می‌توان در بهار سال ۱۴۰۱ نیز برنامه سیدعلی ضیا را روی آنتن شبکه یک سیما دید.

ضیا شب گذشته مهمان «خندوانه» بود و خبر بازگشت «فرمول یک» را در این برنامه مطرح کرد.

بر این اساس، این مجری پس از حدود یک سال غیبت، به آنتن سیما بازخواهد گشت. اجرای ویژه‌برنامه‌های مناسبتی شبکه یک سیما که پیشتر به عهده ضیا بود، در این مدت به نیما کرمی و زینب زارع سپرده شده بود.

در ماه‌های گذشته و غیبت ادامه‌دار برنامه‌های ضیا در تلویزیون و همچنین برنامه‌سازی او در بستر اینترنت، شایعه‌ای درباره ممنوع‌الفعالیتی وی شنیده می‌شد که هیچ‌گاه تایید نشد. برنامه اینستاگرامی «با ضیا» دو هفته است که پخش نمی‌شود و تاکنون تاریخ جدیدی برای بازگشت احتمالی این برنامه اینترنتی اعلام نشده است.

سیدعلی ضیا بیش از یک دهه است که در تلویزیون فعالیت می‌کند و در این مدت، مجری برنامه‌هایی چون «نیمروز»، «ویتامین ۳»، «بعضیا» و «فرمول یک» بوده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار