رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

با اتمام سریال «نوار زرد ۲»، از شنبه ۳۰ بهمن، سری جدید سریال «امداد کوهستان» پخش می شود. به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سری نخست سریال «امداد کوهستان» با نام اصلی Die Bergretter و نام لاتین mountain rescue محصول ۲۰۱۰ آلمان در بهمن ۹۶ و خرداد ۹۹ به روی آنتن شبکه دو رفت و سری […]

با اتمام سریال «نوار زرد ۲»، از شنبه ۳۰ بهمن، سری جدید سریال «امداد کوهستان» پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سری نخست سریال «امداد کوهستان» با نام اصلی Die Bergretter و نام لاتین mountain rescue محصول ۲۰۱۰ آلمان در بهمن ۹۶ و خرداد ۹۹ به روی آنتن شبکه دو رفت و سری دوم آن در ۹ قسمت از ۴ تا ۱۴ دی از شبکه دو پخش شد.

سری جدید این سریال حادثه‌ای با موضوع امدادرسانی به همت تأمین برنامه شبکه دو آماده شده است. این سریال داستان جوانانی توانمند، ورزیده و ورزشکار را به تصویر می کشد که کوهنوردان و صخره‌نوردان حرفه‌ای هستند و در منطقه‌ای کوهستانی به عنوان امدادگر مشغول به کار هستند. شهر کوچک آنها شهری توریستی است که علاقه‌مندان اسکی، کوهنوردی و صخره‌نوردی به آنجا سفر می‌کنند و در هر قسمت با بروز حادثه‌ای برای گردشگران یا ساکنان شهر، امداداگران وارد داستان می‌شوند و با شجاعت و فداکاری، جان مصدومان را نجات می‌دهند و حتی گاهی جان خود را در این راه از دست می‌دهند و…

این سریال به کارگردانی دریک پینتکا، تهیه کنندگی کارولین مولر و ایفای نقش دریک پینتکا، آکسل دی روچ، جورج پاپاواسیلیو، فیلیکس هرزوجنرات و… در قسمت های ۴۰ دقیقه‌ای آماده شده است.

سری جدید سریال «امداد کوهستان» از شنبه ۳۰ بهمن شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد و بازپخش آن ساعات ۰۱:۲۰ بامداد، ۹:۱۰ صبح و ۱۶:۲۰ می‌باشد. همچنین خلاصه هفتگی این سریال، پنجشنبه‌ها ساعت ۱۶:۱۰ پخش می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار