رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

اولین قسمت از مجموعه انیمیشن تلویزیونی ” بچه های اسکینر” سه شنبه ۳ اسفندماه ساعت ۱۴:۴۵ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مجموعه به کارگردانی جو بوگ ” Jo Boag” در ژانر کودک و نوجوان محصول ۲۰۱۴ استرالیاست و هنرمندانی همچون لیسا ماول، دن راسل، […]

اولین قسمت از مجموعه انیمیشن تلویزیونی ” بچه های اسکینر” سه شنبه ۳ اسفندماه ساعت ۱۴:۴۵ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مجموعه به کارگردانی جو بوگ ” Jo Boag” در ژانر کودک و نوجوان محصول ۲۰۱۴ استرالیاست و هنرمندانی همچون لیسا ماول، دن راسل، دیمین کلارک، درک سیو، اما تیت، پل تیلاک در نقش شخصیت های داستان تارا، هنرِی، ادوارد، چارلز، جولیا و… نقش آفرینی می کنند.
” بچه های اسکینر” روایت داستان زندگی یک جهانگرد معروف به نام اسکینر است که او بازنشسته می شود و نوه هاش قدم در راه او می گذارند و باهم به جاهای مختلف سفر می کنند …..
فصل اول مجموعه انیمیشن ” بچه های اسکینر” در ۱۹ قسمت ۱۵ دقیقه ای تهیه و تولید شده است.
مجموعه انیمیشن ” بچه های اسکینر” به همت واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۴:۴۵ تقدیم نگاه کودکان و نوجوانان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار