رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره یک دنیای ولز در انگلیس و بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان در کره جنوبی به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد. به نقل از روابط عمومی پروژه، این مستند کوتاه در بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان […]

مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی در بخش مسابقه بیست‌ویکمین جشنواره یک دنیای ولز در انگلیس و بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان در کره جنوبی به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، این مستند کوتاه در بخش مسابقه سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه بوسان که ۷ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

جشنواره فیلم کوتاه بوسان در زمره جشنواره‌هایی قرار دارد که برنده آن، واجد شرایط معرفی مستقیم به اسکار، بفتا، گویا و جوایز هنرهای تصویری کانادا محسوب می‌شود.

مستند کوتاه من سعی می‌کنم فراموش نکنم در اولین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه آثار مستند کوتاه جشنواره «ایدفا» (IDFA) شرکت کرد که بزرگترین و مهمترین رویداد مستند جهان است.

تهیه‌کنندگی این مستند کوتاه ۱۶ دقیقه‌ای را کاوه فرنام بر عهده دارد و فرحناز شریفی تدوینگر این فیلم است. آتنا اشتیاقی نیز آهنگسازی این مستند را انجام می دهد.

پگاه آهنگرانی و احسان عبدی‌پور به طور مشترک فیلمنامه من سعی می‌کنم فراموش نکنم را نوشته اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار