رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» با روایت علیرام نورایی، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. با توجه به علاقمندی بانوان به این بازی، برای اولین مرتبه از شرکت کنندگان خانم برای حضور در این فصل دعوت شده است. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شهروند و مافیا مسابقه‌ای مهیج […]

فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» با روایت علیرام نورایی، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. با توجه به علاقمندی بانوان به این بازی، برای اولین مرتبه از شرکت کنندگان خانم برای حضور در این فصل دعوت شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شهروند و مافیا مسابقه‌ای مهیج و فکری است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می‌شود.

در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای بدهند.

علیرضا سلطانی تهیه کننده و محمد رجایی کارگردان مسابقه هستند و این چهاردهمین فصل مسابقه شهروند و مافیاست که از شبکه سلامت سیما پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار