رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

ویژه برنامه نوروز در راه است شبکه پنج سیما میزبان مهمانانی از شرکت بهره برداری راه آهن و قطار شهری تهران از جمله مدیر خط ۷ مترو که یک خانم توانمند است، بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه نوروز در راه است، ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما […]

ویژه برنامه نوروز در راه است شبکه پنج سیما میزبان مهمانانی از شرکت بهره برداری راه آهن و قطار شهری تهران از جمله مدیر خط ۷ مترو که یک خانم توانمند است، بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه نوروز در راه است، ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما در هفتمین ایستگاه خود به مترو رسید و در این شب خاطره انگیز میزبان سوگل طهماسبی، بازیگر سریال نجلا۲، مصطفی راغب، خواننده خوب کشورمان و سه تن از شهروندان خدوم سازمان بهره برداری راه آهن و قطار شهری تهران خانم حسنیه عبداللهیان و آقایان وحید ایزدی و مهدی آرامیده بود.
حسنیه عبداللهیان که دو ماهی است مدیر نت زیربنایی خط ۷ مترو تهران است و برگزیده آراء مردمی هم شد، از در زندگی در فرانسه و بازگشت به وطن سخن گفت و تاکید کرد: من برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری از سه کشور انگلیس، کانادا و آمریکا پذیرش گرفتم اما از رفتن منصرف شدم چون به ایران عشق می ورزم.
وی به تحریم های ظالمانه اروپایی ها در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: با رفتن شرکت سوئدی از ایران با همت نخبگان ایرانی و خانواده مترو توانستیم خط ۷ را که تا ایستگاه نواب افتتاح شده بود، بسازیم و تکمیل کنیم و روزی که قطار با امنیت کامل از ایستگاه نواب به راه افتاد و تا ایستگاه بسیج رفت، بسیار خاطره انگیز بود.
این مدیر توانمند افزود: در پنج سال اخیر به این باور رسیده ام که نخبگان بسیاری داریم و ما در سخت ترین شرایط در پشت صحنه مشغول به کاریم تا قطار از مبدا تا مقصد با سلامت و امنیت حرکت کند.
وحید ایزدی، دیگر شهروند خدوم مترو که یکی از نیروهای انتظامات خط ۵ مترو تهران است و به ریزعلی خواجوی معروف شده نیز به خاطره ممانعت از برخورد قطار سوم در سانحه مترو کرج اشاره کرد و گفت: شغل ما بسیار دشوار و در عین حال گمنام است چرا که وظیفه ما حفظ و حراست از خطوط ریلی در برابر خرابکاری ها و دزدی هاست.
سومین مهمان برنامه مهدی آرامیده، راهبر قطار متروست و گفت: ما برای پذیرفته شدن در شغل راهبری باید از ۱۶ مرحله تست پزشکی و دو سال آموزش و دریافت دو مرحله گواهینامه عبور کنیم و شرایط به قدری دشوار است که افراد کمی از میان متقاضیان بیشمار پذیرفته می شوند.
وی که مربی شنا و نجات غریق هم است، افزود: راهبر مترو دقیقا همان نجات غریق است و برای نجات جان مسافران قطار در صورت بروز حادثه یا ایراد در سیستم راهبری قطار فقط ۳ دقیقه فرصت دارد و اگر نتوانست در عرض این ۳ دقیقه اشکال را پیدا کرده و رفع کند قطار پشت سر آن متوقف می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار