رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

کارگردان فیلم سینمایی «رویای ساحل» گفت که این فیلم آماده نمایش شده و هم‌اکنون در انتظار پروانه نمایش است. آرش سجادی حسینی کارگردان سینما اظهار کرد: فیلم سینمایی «رویای ساحل» به کارگردانی من و تهیه‌کنندگی رقیه احمدی آماده نمایش شده است. این کار چندی پیش درخواست پروانه نمایش داده است، البته طبق چیزی که شنیده‌ایم آثار بسیاری در انتظار دریافت […]

کارگردان فیلم سینمایی «رویای ساحل» گفت که این فیلم آماده نمایش شده و هم‌اکنون در انتظار پروانه نمایش است.

آرش سجادی حسینی کارگردان سینما اظهار کرد: فیلم سینمایی «رویای ساحل» به کارگردانی من و تهیه‌کنندگی رقیه احمدی آماده نمایش شده است. این کار چندی پیش درخواست پروانه نمایش داده است، البته طبق چیزی که شنیده‌ایم آثار بسیاری در انتظار دریافت مجوز هستند که این امر کار دادن مجوز را بسیار مشکل کرده است.

وی با اشاره به اینکه فیلمنامه این کار را به اتفاق کاوه سجادی حسینی به نگارش درآورده‌ است، اشاره کرد: «رویای ساحل» چندی پیش در بخش رقابتی سومین دوره جشنواره فیلم «سینما و هنر زنان» در هندوستان حضور یافت.

این فیلمساز در پایان تاکید کرد: پخش جهانی این فیلم مستقل اجتماعی را فرست اسکرین فیلم به مدیریت سولماز اعتماد برعهده دارد.

لادن مستوفی، ابراهیم کوخایی، ماهان نصیری، امید فضلعلی و مبین رستگار از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار