رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت برنده جایزه فیل طلایی برای بهترین فیلم از جشنواره فیلم طبیعت محور باران شد. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم طبیعت محور باران، جایزه فیل طلایی را […]

فیلم سینمایی «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت برنده جایزه فیل طلایی برای بهترین فیلم از جشنواره فیلم طبیعت محور باران شد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «بندربند» به کارگردانی منیژه حکمت و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم طبیعت محور باران، جایزه فیل طلایی را برای بهترین فیلم دریافت کرد.

این جشنواره که قرار بود اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار شود، به دلیل پیروی از پروتکل‌های بهداشتی در دوران شیوع کرونا، اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ در شهر کرالا ی کشور هند برگزار شد.

«بندربند» که در نخستین نمایش جهانی‌اش شهریورماه ۱۳۹۹ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده رفته بود، تاکنون در سی رویداد سینمایی از جمله زوریخ، میل ولی، بسفر، هاینان، دورتموند و ملبورن شرکت و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته، جایزه نتپک جشنواره اولجو و تقدیرنامه هیات داوران جشنواره باتومی را از آن خود کرده است.

پخش بین‌المللی این فیلم سینمایی برعهده شرکت ایریماژ است.

«بندربند» هم‌اکنون علاوه بر نمایش در سینماهای «هنروتجربه» به صورت آنلاین در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا در حال اکران است.

در خلاصه داستان «بندربند» آمده است: یک بند کوچک موسیقی از شهرستان‌های دور جنوب ایران قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی‌شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کنند، آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند.

رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران «بندربند» هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار