رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May

مدیر رادیو اقتصاد با اشاره به تمرکز این شبکه روی حمایت از فعالان اقتصادی عنوان کرد که تلاش داریم مسیر اقتصاد ایران را تسهیل کنیم. محمد رضا مهدیار اسماعیلی مدیر رادیو اقتصاد درباره دستورکار رادیو اقتصاد برای مخاطب و کمک او در فهم مسایل اقتصادی به خبرنگار مهر بیان کرد: ویژگی رادیو اقتصاد این است که مفاهیم را به […]

مدیر رادیو اقتصاد با اشاره به تمرکز این شبکه روی حمایت از فعالان اقتصادی عنوان کرد که تلاش داریم مسیر اقتصاد ایران را تسهیل کنیم.

محمد رضا مهدیار اسماعیلی مدیر رادیو اقتصاد درباره دستورکار رادیو اقتصاد برای مخاطب و کمک او در فهم مسایل اقتصادی به خبرنگار مهر بیان کرد: ویژگی رادیو اقتصاد این است که مفاهیم را به زبان ساده می‌گوید تا هر کسی متوجه شود.

وی اضافه کرد: عمده مسایلی را هم که مطرح می‌کنیم تلاش می‌شود پیچیده و تخصصی نباشد چون فرض ما این است که اگر کسی الان رادیو را روشن کرده است باید مفاهیم را متوجه شود.

اسماعیلی تصریح کرد: بازار سرمایه، بورس، اقتصاد کلان، بودجه، قوانین مالیات، از جمله این مفاهیم است که ما سعی داریم بدون پیش نیاز خاصی مطرح شود اما در راستای اهداف اقتصادی و کار و تولید باشد. ما حتی موسیقی هم که پخش می‌کنیم موسیقی‌ای پخش می‌کنیم که به مخاطب انگیزه و انرژی بدهد.

مدیر رادیو اقتصاد با اشاره به تولید برنامه‌های مرتبط با اقتصاد هنر عنوان کرد: در طول بیش از یک سال برنامه «اقتصاد هنر» را داشته‌ایم که مفهوم هنر را به طور کلی دنبال می‌کند و به موضوعاتی که در این زمینه اثرگذار است می‌پردازد و در مناسبت‌ها هم حرفه‌ای تر دنبال کرده‌ایم. به طور مثال ما سال گذشته در جشنواره فجر این موضوع را با عنوان صنعت سینما جلو بردیم. این برنامه مبتنی بر کارشناسانی است که دعوت می‌شوند ما تاکنون حدود یک سال و نیم است که روی آنتن برده‌ایم و ساخت آن ادامه دارد.

وی درباره تمرکز روی حمایت فعالان اقتصادی در سال جدید اظهار کرد: تلاشمان این است که بتوانیم باری از دوش فعال اقتصادی برداریم، اگر نیاز دارد در حوزه مالیات و بیمه اگاهی پیدا کند من این اطلاعات و آگاهی را به او برسانم. اگر سوالی از مسئولان دارد که به راحتی جواب نمی‌گیرد اینها را به گوش مسئولان برسانیم. اگر حتی سوال مفهومی دارد و مسایلی دارد که نمی‌داند اینها را در یک تعامل رسانه‌ای مشخص کنیم و در نهایت هدف ما این است که در سال جدید مسیر اقتصاد ایران را تسهیل کنیم.

وی درباره خواسته‌های جبلی از این شبکه رادیویی نیز بیان کرد: رویکرد آقای جبلی همانطور که بیان کرده عدالت‌گستری است و وقتی ما می‌خواهیم این را در رادیو اقتصاد ترجمه کنیم یعنی همه کسانی که در اقتصاد درآمدی دارند شنونده ما هستند و موظفیم برای او برنامه داشته باشیم. آنچه که از ما خواسته شده همین است که تمرکزمان روی حمایت از تولید افتصادی باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار