رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May

محمدرضا رودکی و شوکت حجت، مهمانان برنامه نوروزی «تاک» در روزهای چهارم و پنجم فروردین می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرضا رودکی از ورزشکاران رشته جودو و کشتی کوراش اهل شیراز است. وی برنده سه مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ در ۱۰۰+ کیلوگرم و وزن آزاد، نفر […]

محمدرضا رودکی و شوکت حجت، مهمانان برنامه نوروزی «تاک» در روزهای چهارم و پنجم فروردین می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرضا رودکی از ورزشکاران رشته جودو و کشتی کوراش اهل شیراز است. وی برنده سه مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ در ۱۰۰+ کیلوگرم و وزن آزاد، نفر پنجم المپیک پکن و قهرمان کوراش جهان در سال ۲۰۰۹ است که در روز پنجشنبه چهارم فروردین، مهمان برنامه “تاک” خواهد شد.

شوکت حجت مهمان جمعه شب پنجم فروردین این برنامه خواهد بود. وی دوبلور، صداپیشه و مدیر دوبلاژ است که بیشتر در زمینه پویانمایی فعالیت دارد. ویژگی صدای وی، او را مناسب تیپ‌گویی (صحبت با صداهای مختلف) برای شخصیت‌های کارتونی و بچه‌های بازیگوش کرده‌ است. از جمله صداهایی که وی صداپیشگی آنها را به عهده داشته می‌توان به کارتونهای زنان کوچک (نقش سالی)، بچه‌های کوه تاراک (نقش آلیس)، پسر کوهستان (نقش پپرو)، فوتبالیست‌ها (نقش ایشی زاکی)، سفرهای میتی کومان (نقش سگارو) و … اشاره کرد. همچنین در میان مجموعه‌های تلویزیونی می‌توان از سالهای دور از خانه (نقش تاکی‌شی)، قصه‌های جزیره (نقش دوران کودکی فیلیکس کینگ)، محله گل و بلبل (نقش یاور، امید همه) و… نام برد.

ویژه برنامه نوروزی «تاک» با شعار «روایت ایده‌های قابل گسترش» در ایام نوروز ۱۴۰۱ ، میزبان چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف هنر و ورزش خواهد بود. مهمانان این برنامه در بخش اول برنامه به صورت تد اکس، روایت شکست‌ها و موفقیت‌ و فراز و نشیب زندگی خود را برای مخاطب بازگو خواهند کرد و در بخش دوم به سؤالات جذاب و متفاوت داریوش کاردان پاسخ خواهند گفت.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است که در ایام نوروز، هرشب ساعت ۲۴ پخش میشود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار