رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

ویژه برنامه «خانه ای در کوچه فردوس» کاری از گروه معارف شبکه جهانی جام جم به مناسبت روزهای و لیالی ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه در قالب یک مجموعه نمایشی ترکیبی با محوریت محتوایی فرازهایی از صحیفه سجادیه تهیه شده است. […]

ویژه برنامه «خانه ای در کوچه فردوس» کاری از گروه معارف شبکه جهانی جام جم به مناسبت روزهای و لیالی ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه در قالب یک مجموعه نمایشی ترکیبی با محوریت محتوایی فرازهایی از صحیفه سجادیه تهیه شده است.
«خانه ای در کوچه فردوس» با حضور و اجرای شهرام شکیبا و ستاره سادات قطبی در کنار بازیگرانی مرتضی زارع، احمد یاوری شاد، کاملیا ابراهیمی، امیرعلی و صدرا شکیبا و آمیتیس حجت الاسلامی در هر قسمت با یک موضوع نمایشی محور محتوای خود را پی می گیرد.
سیدعلیرضا مرتضوی در این برنامه هم به عنوان دایی خانواده شکیبا و هم کارشناس از منظر روانشناسی به تبیین موضوع می پردازد.
در کنار بخش های نمایشی مهمانان ویژه ای به خانه در کوچه فردوس می آیند که دارای سوابق موفقی در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی هستند.
«خانه ای در کوچه فردوس» در سی قسمت ۶٠ دقیقه ای هر شب حوالی زمان افطار به وقت وین با طراحی و سردبیری علیرضا لک و تهیه کنندگی محمد تربتی طرقبه روانه آنتن شبکه جهانی جام جم خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار