رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

چهارمین قسمت از «رخ به رخ» در فصل جدید خود که چهارشنبه ۱۷ فروردین روانه آنتن می شود به هم‌صحبتی با افشین زی‌نوری صداپیشه، بازیگر و مجری کشورمان اختصاص دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه «رخ به رخ» افشین زی‌نوری در گفتگو با امیرعلی […]

چهارمین قسمت از «رخ به رخ» در فصل جدید خود که چهارشنبه ۱۷ فروردین روانه آنتن می شود به هم‌صحبتی با افشین زی‌نوری صداپیشه، بازیگر و مجری کشورمان اختصاص دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه «رخ به رخ» افشین زی‌نوری در گفتگو با امیرعلی دانایی از روند ورودش به عرصه بازیگری تا دوبله و اجرا خواهد گفت.
این صداپیشه جوان که با اجرای مسابقه جادوی صدا و هوش برتر علاوه بر صدا چهره‌ای آشنا برای مخاطب نیز دارد به دوبلور ثابت آثار دی‌کاپریو در ایران شهره است.
او از سال ۶۸ با ایفای نقش یک نوجوان در سریال خاطره‌انگیز آئینه وارد عرصه هنر شد.
در «رخ به رخ» که همه بخش های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است.
این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار