رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

برنامه «ایران امروز» شنبه بیستم فروردین ماه، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به موضوع روشنگری و «جهاد تبیین» می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، درباره موضوع «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن اشاره کرده‌اند، موضوع‌های مختلفی مطرح و واکاوی شده است؛ همچنین صاحب‌نظران مختلفی […]

برنامه «ایران امروز» شنبه بیستم فروردین ماه، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به موضوع روشنگری و «جهاد تبیین» می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، درباره موضوع «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن اشاره کرده‌اند، موضوع‌های مختلفی مطرح و واکاوی شده است؛ همچنین صاحب‌نظران مختلفی در حوزه ‌های فقهی، دینی، رسانه، علوم اجتماعی، روان‌شناسی و فرهنگ و هنر، زوایای این بحث را از نگاه خود روشن و گاهی راهکارهای عملیاتی ارائه کرده‌اند.
عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» شنبه ها گفت: با توجه به اهمیت «جهاد تبیین»، میزبان حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ودکتر عباسعلی رهبر استاد دانشگاه علامه طباطبایی خواهیم شد و پیرامون این موضوع تبادل نظر خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» شنبه ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای محمد رضا درویش ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار