رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

مستند دو قسمتی «فرصتی دیگر» به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای از شبکه دو پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه از جدیدترین تولیدات گروه سیاسی شبکه دو سیماست که درخصوص چگونگی شروع فعالیتهای هسته‌ای ایران بعد از انقلاب اسلامی سال ۵۷ و سنگ‌اندازی‌های غربی‌ها در […]

مستند دو قسمتی «فرصتی دیگر» به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای از شبکه دو پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه از جدیدترین تولیدات گروه سیاسی شبکه دو سیماست که درخصوص چگونگی شروع فعالیتهای هسته‌ای ایران بعد از انقلاب اسلامی سال ۵۷ و سنگ‌اندازی‌های غربی‌ها در این راستا، مستنداتی را به نمایش میگذارد. همچنین در بخشهایی از این برنامه شاهد کارشکنی‌ها و بدعهدی کشورهای غربی در طول دوران هسته‌ای شدن ایران خواهیم بود که با تمام این سنگ اندازیها، نتوانستند جلوی پیشرفت ایران و فرصت هسته‌ای شدن کشورمان را بگیرند و دانشمندان ایرانی هرچند سخت، ولی بالأخره در زمینه این پیشرفت، موفق شدند.

این برنامه بر اساس اظهارات مقامات مذاکره کننده و اسناد آژانس هسته‌ای در دو قسمت تهیه و تولید شده است.

مستند دو قسمتی «فرصتی دیگر» کاری از گروه سیاسی شبکه دو به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و گویندگی علی اثباتی است که به مناسبت بیستم فروردین (روز ملی فناوری هسته‌ای)، شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ فروردین ساعت ۱۱:۴۵ روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار