رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

هفتمین شب از فصل دوم «رخ به رخ» که شنبه ۲۰ فروردین از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود به گفت‌وگو با منوچهر والی‌زاده از پیشکسوتان هنر دوبله ایران اختصاص دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از «رخ به رخ» رمضانی امیرعلی دانایی با منوچهر والی‌زاده […]

هفتمین شب از فصل دوم «رخ به رخ» که شنبه ۲۰ فروردین از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود به گفت‌وگو با منوچهر والی‌زاده از پیشکسوتان هنر دوبله ایران اختصاص دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از «رخ به رخ» رمضانی امیرعلی دانایی با منوچهر والی‌زاده درباره چند نسل هنر دوبله ایران صحبت می‌کند و در حین این گپ و گفت سوالاتی روانکاوانه با این هنرمند کشورمان نیز مطرح خواهد شد.
منوچهر والی‌زاده با ۶۴ سال فعالیت هنری در آثار پرشمار سینمایی، تلویزیونی و رادیویی صحبت کرده و یا مدیریت دوبلاژ آنها را بر عهده داشته است. یکی از آشناترین نقش‌های وی صداپیشگی به جای شخصیت کارتونی لوک خوش‌شانس است.

در «رخ به رخ» که همه بخش های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است.

این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار