رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

برنامه «صبح پارسی» سه شنبه همزمان با سالروز وفات خدیجه کبری با حضور زهره منصوری بر روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ زهره منصوری امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم فروردین ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. ایشان دکتر و مدرس علوم معارف نهج‌البلاغه است […]

برنامه «صبح پارسی» سه شنبه همزمان با سالروز وفات خدیجه کبری با حضور زهره منصوری بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ زهره منصوری امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم فروردین ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. ایشان دکتر و مدرس علوم معارف نهج‌البلاغه است که در برنامه فردا درباره وفات حضرت خدیجه صحبت می‌کند.

همچنین مهدی میرشکاری، کارشناس معماری است که با میزبان برنامه به گفت‌وگو می‌نشیند و درباره خلاقیت در دکوراسیون سخن می‌گوید.

اجرای «صبح پارسی» را محمد امین نبی‌اللهی و آلاء خامه‌یار بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار  برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار