رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
در نشست خبری عوامل پویا نمایی «پهلوانان» عنوان شد؛

تولید پویانمایی ضرورتی برای نسل جدید

مجموعه عوامل پویا نمایی « پهلوانان » که نوروز امسال از شبکه یک سیما پخش شد، در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما«۱۶۲» حاضر شدند و شنونده نظرات مخاطبان خود بودند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، علیرضا قانع اسماعیل پور مدیر گروه نوجوان مرکز پویا نمایی […]

مجموعه عوامل پویا نمایی « پهلوانان » که نوروز امسال از شبکه یک سیما پخش شد، در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما«۱۶۲» حاضر شدند و شنونده نظرات مخاطبان خود بودند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، علیرضا قانع اسماعیل پور مدیر گروه نوجوان مرکز پویا نمایی صبا، سید علیرضا گلپایگانی تهیه کننده ، سیاوش زرین آبادی نویسنده و کارگردان ، حمیدرضا آشتیانی پور مدیر دوبلاژ و حامد اکرمی سرپرست بخش انیمیشن مجموعه پویانمایی «پهلوانان» به مدت یک ساعت در واحد ارتباط با مخاطبان حضور یافتند و پاسخگوی تماس های مخاطبان این مجموعه بودند. آنها سپس به مدت یک ساعت در نشست خبری حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در ابتدای این نشست خبری، علیرضا قانع اسماعیل پور مدیر گروه نوجوان مرکز پویا نمایی صبا گفت: « پهلوانان »جزو تولیدات شاخص مرکز پویانمایی صبا بود که در نوروز امسال پخش شد. تماس هایی که مردم امروز با واحد «۱۶۲» برقرار کردند؛ نشانگر رضایت تمام گروه‌های سنی بود و این جای خوشحالی دارد.

سید علیرضا گلپایگانی تهیه کننده مجموعه پویانمایی « پهلوانان » هم در این نشست خبری گفت: در ساخت این مجموعه تلاش شد تا قهرمانان و شخصیت های به یادماندنی ایرانی- دینی در آن حضور داشته باشند و خوشبختانه با همکاری سیاوش زرین آبادی نویسنده و کارگردان،این اتفاق افتاد.

وی همچنین گفت: در نوروز امسال با حمایت مرکز صبا که حامی این مجموعه بود، زمان مناسب برای پخش، در جدول برنامه‌های شبکه یک سیما در نظر گرفته شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد.

گلپایگانی همچنین با ابراز خوشحالی از اینکه این مجموعه حتی مخاطب خارج از ایران را هم به خود جلب کرد، ابراز داشت: یکی از محورهای اصلی «پهلوانان» این بود که متناسب با موضوعات روز جامعه ساخته و پرداخته شد و خط اصلی و داستان ماجراها متناسب با جوانان و مخاطب امروز طراحی گردید.

وی با تأکید بر اینکه فضایی متفاوت برای پویانمایی ایران ایجاد کنیم، افزود: با تماس هایی که امروز در واحد «۱۶۲» صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که نوجوانان داستان‌های فیلم را متوجه شدند، نسل جدید دنیایش متفاوت شده و نیازهای جدیدی دارد و ما باید بتوانیم کارهای بیشتری برای این گروه سنی ارایه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه «پهلوانان» در تلوبیون و بازپخش، ۲ میلیون مخاطب را به خود اختصاص داده است. سیاوش زرین آبادی ، نویسنده و کارگردان پویا نمایی« پهلوانان » با تأکید بر اینکه از ابتدای ساخت این مجموعه دغدغه ام این بود که کاری جذاب و سرگرم کننده برای مخاطب نوجوان تولید کنم، گفت: خوشبختانه در همه رده‌های سنی با استقبال مخاطب روبرو شدیم و این دغدغه و مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند.

وی همچنین گفت: آن چه که مخاطب داخلی و خارجی این مجموعه را جذب کرد حال و هوا و شخصیت های ملموس و آشنای داستان بود. وی تأکید کرد: ما تلاش کردیم در ۱۱ داستان ۳۰ دقیقه ای که نوروز امسال روی آنتن رفت‌؛ آموزه‌های معنوی- اخلاقی که نیاز انسان معاصر و گمشده بشریت است را روایت کنیم.

نویسنده و کارگردان پویا نمایی« پهلوانان » با اشاره به اینکه مخاطبان امروز واحد «۱۶۲» و شبکه‌های فضای مجازی از ما درخواست تولیدات بیشتر را داشتند، اظهار داشت: واقعیت این است که تولید پویانمایی و از جمله« پهلوانان » که پرشخصیت است گران و دشوار است و امیدواریم با حمایت مرکز صبا و رسانه ملی با صرف بودجه‌های لازم از نیروهای حرفه ای تر و با تجربه استفاده کنیم و تولیدات بیشتری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه این مجموعه در ۲۶ قسمت قرار بود تولید و پخش شود، افزود: متأسفانه ما به خاطر مشکلاتی که در تولید داشتیم تنها ۱۱ قسمت آن را آماده پخش در نوروز امسال کردیم و امیدوارم با حمایت های لازم ۱۳ قسمت باقیمانده هم برای تابستان آماده و پخش کنیم.

حمیدرضا آشتیانی پور مدیر دوبلاژ پویا نمایی« پهلوانان » هم در این نشست خبری، موفقیت این اثر را حاصل ارتباط خوب تهیه کننده ، نویسنده و کارگردان آن دانست و گفت : در استفاده از صداهای شاخص تلاش کردیم کلیشه ای و تکراری نباشد و صداها و تیپ ها در این مجموعه پرشخصیت، دچار تکرار و کپی نشود.

وی با تأکید بر اینکه بازتاب امروز حضور ما در واحد «۱۶۲» نشانگر آن است که توانستیم کار را درست پیش ببریم، او گفت : در این مجموعه ما از هیچ کلمه سخیفی استفاده نکردیم. تمامی‌کلمات فاخر بودند و حرمت ها را رعایت کردیم.

در پایان این نشست از عوامل اثر پهلوانان تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار