رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

این هفته در شبکه نمایش فیلم های «مهرداد میرکیانی» دمرور می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش قصد دارد در هفته پیش رو، مروری بر فیلم های مهرداد میرکیانی، از چهره پردازان سینمای کشورمان داشته باشد. ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از […]

این هفته در شبکه نمایش فیلم های «مهرداد میرکیانی» دمرور می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش قصد دارد در هفته پیش رو، مروری بر فیلم های مهرداد میرکیانی، از چهره پردازان سینمای کشورمان داشته باشد.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه پخش خواهد شد. «به همین راحتی»، «بازی دو نفره»، « اولین تکیه گاه »، «سایه های شهر»، «بیست و چهار »، «ستاره»، «شب» نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۹:
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «راکت»، «کانی مانگا»، «مقام چهارم»، «امتیاز» ، «آخرین مسابقه»، «سامورایی رامن فروش» و «توگو».

ساعت ۲۱:
«مهرداد میرکیانی» متولد سال ۱۳۴۲ در شهر تهران است. میرکیانی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۲  زیر نظر «جلال معیریان» و «مسعود ولدبیگی» آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۲ با فیلم «جنگ نفتکش ها» به کارگردانی «محمد رضا بزرگ نیا» وارد حوزه سینما و در سال ۱۳۷۶ برای فیلم «آژانس شیشه ای» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد. میرکیانی علاوه بر سینما در تلویزیون نیز کارنامه موفقی دارد و سریال های «سه در چهار»، «صاحبدلان» و «راه بی پایان» از جمله آثار اوست. فیلم های منتخب این هنرمند که این هفته از شبکه نمایش پخش خواهد شد، شامل این فیلم ها هستند: «رفیق بد»، «طلا و مس»، «بوفالو» ، «مرگ ماهی»، «میهمان داریم»، «ماهی سیاه کوچولو» و «یاسین».

ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «چیزی برای از دست دادن نیست»، « ردیاب» ، «تاجیمارو»، «آتشفشان»، « باران سخت»، «خبرچین» و«ماشه مرگ».

ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «خورنشین ها» ، «سفر اولین مردان به ماه » «موش و گربه» ، «ساعت اسلحه»، «مطرود »، «جنایت و مکافات» و «دوئل» هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار