رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دو نوجوان از ایران با «توهم بی‌اثر»در جشنواره هنر کودک و نوجوان استانبول، حضور دارند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «توهم بی‌اثر» به کارگردانی مشترک آنیسا تاژ و آیدا زارعین در ششمین دوره دوسالانه هنر کودک و نوجوان استانبول در بخش آثار دیجیتال (ویدئو آرت) پذیرفته شد. […]

دو نوجوان از ایران با «توهم بی‌اثر»در جشنواره هنر کودک و نوجوان استانبول، حضور دارند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «توهم بی‌اثر» به کارگردانی مشترک آنیسا تاژ و آیدا زارعین در ششمین دوره دوسالانه هنر کودک و نوجوان استانبول در بخش آثار دیجیتال (ویدئو آرت) پذیرفته شد.

شایان ذکر است آنیسا تاژ و آیدا زارعین پیش از این به ترتیب در سومین و پنجمین دوره المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان حضور داشته‌اند.

دوسالانه هنر کودک و نوجوان استانبول در سال ۲۰۱۰ با مشارکت سازمانی اداره آموزش ملی استانبول و TEGV، بنیاد داوطلبان آموزش ترکیه، آغاز به کار کرد و شاخه‌های هنری نقاشی، مجسمه‌سازی، سرامیک، عکاسی، فیلم، ویدئوآرت و مطالعات رسانه‌های جدید را در بر می‌گیرد. این رویداد شامل ارائه هنرمندان، اجرا، نمایش‌های ویدئویی، کارگاه‌ها، پانل‌ها، مصاحبه‌ها، نشست‌های ادبی و کنسرت‌ها است.

عواملی که در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند:

کارگردانان: آیدا زارعین و آنیسا تاژ

بازیگران: آنیسا تاژ، پریا قورچیان، نایریکا عزیزپور

تدوین:امیرحسین زارعین

ششمین دوسالانه هنر کودک و نوجوان استانبول، ۲۰ آوریل تا ۲۲ می ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار