رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

«هیوا» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان، میزبان مهمانانی با قصه‌ها و روایت های متفاوتی از زندگی است که به هنگام افطار از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،«هیوا» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان، میزبان مهمانانی با قصه‌ها و روایت های متفاوتی از زندگی […]

«هیوا» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان، میزبان مهمانانی با قصه‌ها و روایت های متفاوتی از زندگی است که به هنگام افطار از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،«هیوا» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان، میزبان مهمانانی با قصه‌ها و روایت های متفاوتی از زندگی است که به هنگام افطار از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

«هیوا» که در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما و با مشارکت مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده است و نگاهی متفاوتی به موضوع خانواده و جمعیت دارد از نخستین روز ماه مبارک رمضان، از کربلا و در فضایی متمایز با اجرای عاطفه میرسیدی، پخش می شود.

با عاطفه میرسیدی گوینده و مجری پیشکسوت رسانه ملی که مدتی است به افتخار بازنشستگی نائل شده و این نخستین اجرای وی پس از بازنشستگی است درباره «هیوا» و حال و هوای این برنامه درکربلا و ماه مبارک رمضان گفت و گویی کردیم.

وی با اشاره به این که حدود ۶ ماه پیش بازنشسته شده است گفت: بعد از بازنشستگی، پیشنهاد اجرای برنامه «هیوا» به من داده شد و من آن را دعوتی دانستم که از طرف سالار شهیدان برایم آمده و با جان و دل قبول کردم و بسیار از حضور در این برنامه خوشحال هستم.

دکترمیرسیدی با اشاره به این که گروه بسیار با اخلاق و مسلطی در برنامه «هیوا» خدمتگزاری می کنند، خاطرنشان کرد: در این برنامه برخلاف سایر اجراهایم که بیش تر در نقش کارشناس- مجری جلوی دوربین بودم بیش تر شنونده هستم و سئوالاتی که به نظرم مردم برایشان پیش می آید از مهمان برنامه می پرسم.

وی درباره برنامه «هیوا» که این شب های عزیز به روی آنتن شبکه پنج است، گفت: این برنامه به دنبال این است که با روایت فراز و نشیب هایی که همه ما در زندگی با آن مواجه شده ایم یا خواهیم شد راهکارهای مناسبی ارائه کند. در واقع با شنیدن روایت داستان های خانواده هایی که در زندگی سختی هایی را تجربه کردند درس صبر، استقامت، تلاش و توکل و داشتن امید را مشق می کنیم.

گوینده و مجری پیشکسوت رسانه ملی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که گاهی برای بسیاری از افراد مشکل ساز می شود می توان با مدیریت کردن مشکلات و سختی ها و دوری از برخی بهانه ها، به آسانی و آرامش از آن ها عبور کرد. در این برنامه ما به این جهان بینی خواهیم رسید که خیلی از فاکتورهایی که برای داشتن یک زندگی خوب و بانشاط لازم است  با صبر، بردباری، می توان به آن دست یافت.

میرسیدی در ادامه از روایت داستان های زوج هایی گفت که سال ها در انتظار تولد فرزندی با عشق و تفاهم همراه با صبر و توکل به خدا، مشق وفاداری و بردباری آموخته اند و در این مسیر در کنار هم ماندن را انتخاب کردند و با لطف و عنایت خدا صاحب فرزندی شده اند و زندگی اشان پر از امید و برکت شده است.

مجری برنامه ماه رمضانی شبکه پنج سیما خاطرنشان کرد: در برنامه «هیوا» مهمانانی داریم که با وجود سختی های زندگی کارهای مثبتی انجام دادند. مثلا با وجود تمام مشغولیت های زندگی، با همکاری و همراهی همسر خود، توانسته اند  ادامه تحصیل بدهند و به مدارج علمی و تحصیلی بالایی دست یابند. کارهایی که خیلی از افراد بدلیل داشتن فرزند آن را سخت و یا غیرممکن می دانند.

میرسیدی خاطرنشان کرد: در «هیوا» به دنبال این هستیم که به بینندگان عزیزمان یادآوری کنیم که انجام مسئولیت های خانوادگی و مادر بودن، منافاتی با شاغل بودن ندارد و مادران و بانوان ما می توانند در سطوح مختلف مشغول کار باشند. دراین برنامه مهمانانی داریم که با قابلیت ها و توانایی های خود در کنار همسرشان کار و موفقیت هایی کسب کردند و زندگی مطلوبی را برای خود و خانواده اشان ساختند.

وی افزود: «هیوا» می خواهد نشان بدهد خانواده ها با برنامه ریزی می توانند به آرزوهایشان برسند و در محیطی شاد و بانشاط ، فرزندانی مصلح تربیت کرد. البته تاکید هم بر این است که همسران و کارفرمایان می توانند با آسان گرفتن و همکاری، سختی های مسیر را هموار کنند.

وی ادامه داد: کسانی که به برنامه دعوت می شوند به انتخاب سردبیر و تهیه کننده صورت می گیرد و داستان زندگی اشان را بیان می کنند. این که زندگی اشان به آرامش رسیده و ازدواج و داشتن فرزند را مانع رسیدن به اهدافشان نشده که این روایت ها می تواند الگوی سایر زوج ها شود.

دکتر میرسیدی با اشاره به حال و هوای معنوی کربلا در ماه مبارک رمضان گفت: کوچه و خیابان های کربلا به قدری در زمان افطار و سحر فضای معنوی دارد که توصیف شدنی نیست.

گفتنی است حسین فرزندی تهیه‌کننده و علیرضا خوش بیان کارگردانی این ویژه برنامه را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار