رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال‌های «متهم گریخت»، «ساختمان پزشکان»، «هانا»، «دردسرهای عظیم» و «سرای ابریشم» از شبکه تماشا پخش می‌شوند. نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «متهم گریخت»، «دردسرهای عظیم»، «هانا» و «سرای ابریشم» در پنج باکس مختلف از شبکه تماشا پخش می‌شوند. در باکس ساعت ۱۸ شبکه تماشا که به آثار جهان اسلام اختصاص دارد، […]

سریال‌های «متهم گریخت»، «ساختمان پزشکان»، «هانا»، «دردسرهای عظیم» و «سرای ابریشم» از شبکه تماشا پخش می‌شوند.

نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «متهم گریخت»، «دردسرهای عظیم»، «هانا» و «سرای ابریشم» در پنج باکس مختلف از شبکه تماشا پخش می‌شوند.

در باکس ساعت ۱۸ شبکه تماشا که به آثار جهان اسلام اختصاص دارد، این شبکه سریال «سرای ابریشم» را در نظر گرفته که درامی اجتماعی است و داستان آن در شهر حلب سوریه روایت می‌شود.

سلوم حداد، عمر حجوب، سام کوسا، سلیم صبریسوزان نجم الدین، جمال سلیمان، أمل عرفه برخی از بازیگران این سریال هستند.

۲ بازیگر این سریال یعنی بسام کوسا و جمال سلیمان در فیلم «بازمانده» اثر سیف الله داد حضور داشتند.

مجموعه طنز تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت از ۱۸ اردیبهشت ماه از شبکه تماشا پخش می‌شود.

این سریال در سال ۱۳۹۰ تولید و از شبکه سوم سیما پخش شد. داستان سریال به زندگی پر دردسر نیما افشار، پزشک روانشناس و خانواده‌اش می‌پردازد.

بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق نورد، سیروس ابراهیم‌زاده، مونا فرجاد، محمد شیری، فرناز رهنما و… بازیگران این سریال هستند.

فصل اول از مجموعه طنز «دردسرهای عظیم» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از ۱۳ اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، امیر غفارمنش، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی، بهشاد شریفیان، اشکان استیاق، پرستو گلستانی، زنده یاد زهره فکور صبور، فریده سپاه منصور، مرحوم حسین محب اهری، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری و … از بازیگران «دردسرهای عظیم » هستند.

داستان این مجموعه طنز درباره لطیف (جواد عزتی) جوانی است که ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند و … .

دیگر سریال شبکه تماشا که برای پخش در نظر گرفته شده سریال درام و اکشن «هانا» محصول کشور آمریکا است که توسط دیوید فار ساخته و نوشته شده و سارا آدینا اسمیت آن را کارگردانی کرده است.

پخش این سریال از سه شنبه بیستم اردیبهشت ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

شبکه تماشا از ۱۶ اردیبهشت مجموعه «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهرام را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

هاشم آقا (سیروس گرجستانی) و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا و خانه‌ای را اجاره می‌کند.

علی صادقی، سیروس گرجستانی، رضا عطاران، مریم امیرجلالی، ملیکا زارعی، سعید آقاخانی، و… از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار