رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

احسان ولی پورزند ضمن توضیح درباره فیلم سینمایی «لوتریا» از امید فروش بسیار خوب این فیلم در گیشه سینمای بین الملل خبر داد. احسان ولی پورزند سرمایه گذار سینما در گفتگو با پایگاه خبری سینماخانه؛ درباره فیلم سینمایی «لوتریا» عنوان کرد: فیلم سینمایی«لوتریا» دومین فیلم بین المللی علی عطشانی است که سال گذشته در دی […]

احسان ولی پورزند ضمن توضیح درباره فیلم سینمایی «لوتریا» از امید فروش بسیار خوب این فیلم در گیشه سینمای بین الملل خبر داد.

  • احسان ولی پورزند سرمایه گذار سینما در گفتگو با پایگاه خبری سینماخانه؛ درباره فیلم سینمایی «لوتریا» عنوان کرد: فیلم سینمایی«لوتریا» دومین فیلم بین المللی علی عطشانی است که سال گذشته در دی ماه ۱۴۰۰ جلوی دوربین رفت.
    او ادامه داد: «لوتریا» داستان جوان کولبری است که از ایران به مکزیک رفته و در اصل براساس یک داستان واقعی نوشته شده است.
    ولی پورزند اظهار کرد: «لوتریا» در یکی از شهرهای مکزیکوسیتی جلوی دوربین رفت که اکثرا بازیگران از مکزیک، پرو و امریکا بودند. برزو ارجمند و تعداد دیگری از بازیگران این اثر نیز از هموطنان خودمان بودند.
    ولی پورزند درباره هزینه های تهیه فیلم سینمایی «لوتریا» گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که جهان پس از بحران کرونا و دیگر مشکلات موثر پشت سرگذاشته و از انجا که مخارج تهیه این فیلم به دلار بود قطعا از لحاظ اقتصادی بودجه زیادی صرف تولید کار شد.
    این تهیه کننده سینما درباره بازگشت سرمایه فیلم اظهار کرد: قطعا تهیه کننده و گروه او همیشه به بازگشت سرمایه فکر میکند و بحث اقتصاد در سینما و به ویژه حوزه تهیه فیلم بسیار پر اهمیت است و امیدواریم در بحث استقبال بین المللی از این فیلم شاهد اتفاقات خوبی باشیم. البته که علی عطشانی پیش از این نیز فیلم دیگری در بخش بین الملل تهیه کرده است و اگر فیلم قبلی موفق نبود به سراغ کار جدید نمیرفت و تا جایی که می دانم قرار است به زودی سومین فیلم خود را در بخش بین الملل کارگردانی کند که البته از جزییات کار مطلع نیستم.
    او درباره اکران لوتریا اذعان کرد: قرارداد فیلم برای اکران بخش بین الملل در نتفیلیکس بسته شده است و در تلاش هستیم تا به طور همزمان در ایران نیز اکران داشته باشیم و امیدواریم که خوب پیش برود و باور دارم که این فیلم فروش خوبی در گیشه خواهد داشت.
    این فعال حوزه سینما بیان کرد: در سال های اخیر اقبال عمومی از آثار کمدی بیشتر شده است من هم در تهیه آثار درام و هم کمدی حضور داشته ام. هر دو ژانر مورد توجه هست ولی در حال حاضر سینما برای نجات گیشه دست به دامان ژانر کمدی شده است و شرایط جامعه بسیار موثر است.
    او در پایان گفت: سینما تنها تفریح فعلی خانواده ها و جوانان است که با توجه به شرایط و دغدغه های اجتماعی زندگی شان شاید بتوانند ساعتی از افکار تلخ و سختی های جامعه با دیدن آثار کمدی رها شوند.
    سینماخانه / خبرنگار: نگار امیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار