رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 13:18
  • کد خبر : 96370
  • تئاتر
  • چاپ خبر : شام آخر را در ایرانشهر نوش جان کنید

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «شام آخر» کاری جدید از مسعود دلخواه، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌های فاخری همچون «مفیستو» در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش ارزشمند دیگر را به روی صحنه برده است. […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «شام آخر» کاری جدید از مسعود دلخواه، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌های فاخری همچون «مفیستو» در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش ارزشمند دیگر را به روی صحنه برده است.
دلخواه در این نمایش، در کنار گروه بزرگی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان، از حضور چند بازیگر مطرح و باتجربه همچون؛ کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد. دلخواه درباره این نمایش که از اواخر اردیبهشت‌ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود گفت: نمایشنامه «شام آخر» را بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و همینطور چندین منبع دیگر نوشته شده است. نمایش «شام آخر» همان گونه که از نامش بر می‌آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح(ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است. نمایش شام آخر با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه موزیکال، توسط بیش از سی بازیگر و خواننده و نوازنده و به کارگردانی مسعود دلخواه از ۲۵اردیبهشت تا پایان خرداد ۱۴۰۱ در تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظر زاده اجرا می‌شود. شایان ذکر است، پیش از این حضور «فاطمه زعفرانی، طراح صحنه و لباس»، «عرفان شیرنگی، مدیر تولید»، «آرمان پارسیان، آهنگساز و رهبر گروه نوازندگان»، “محمد مهدی سامی منش، طراح نور” و «امیر پارسائیان مهر، مدیر امور رسانه و روابط عمومی» در این نمایش قطعی شده بود.
این خبر در پایان می‌افزاید، پیش فروش این نمایش که روزهای پایانی تمرینات خود را سپری می‌کند، از روز دوشنبه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار