رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

سریال تلویزیونی «ابرمی‌بارد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا معینی با سوژه پاندمی کرونا بخش اصلی مسیر تولید را طی کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «ابر می‌بارد» به سفارش مرکز امور استان‌های سیما از آبان ماه ۱۴۰۰ در استان گیلان کلید خورده است و پیش بینی می‌شود امسال […]

سریال تلویزیونی «ابرمی‌بارد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا معینی با سوژه پاندمی کرونا بخش اصلی مسیر تولید را طی کرده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «ابر می‌بارد» به سفارش مرکز امور استان‌های سیما از آبان ماه ۱۴۰۰ در استان گیلان کلید خورده است و پیش بینی می‌شود امسال روی آنتن برود.

سیما خضرآبادی، مجید پتکی، فاطمه گودرزی، سیدجواد هاشمی، سلمان فرخنده، سامرند معروفی و فرهاد بشارتی بازیگران این سریال کرونایی هستند.

قصه این سریال بر اساس نوشته مهدی بهپور به نخستین روزهای تلخ شیوع ویروس کرونا و زحمات و مشکلات کادر درمان برای کمک به بیماران و مهار بیماری می پردازد.

مهدی پژمان مدیر تصویربرداری، علیرضا دریادل صدابردار، علی کاظمی طراح صحنه و گریم و کامبیز نویدی مدیر تولید سریال «ابر می‌بارد» هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار