رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
تاکید بر گسترش تعاملات سینمایی ایران و لبنان

بدرقه وزیر فرهنگ لبنان از سوی رییس سازمان سینمایی کشور

رییس سازمان سینمایی کشور و بهمنی معاون رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صبح امروز در در پاویون فرودگاه بین‌المللی امام خمینی وزیر فرهنگ لبنان را بدرقه کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در گفتگویی با محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان  بر گسترش فعالیت‌های […]

رییس سازمان سینمایی کشور و بهمنی معاون رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صبح امروز در در پاویون فرودگاه بین‌المللی امام خمینی وزیر فرهنگ لبنان را بدرقه کردند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در گفتگویی با محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان  بر گسترش فعالیت‌های مشترک فرهنگی و هنری و تعاملات سینمایی دو کشور ایران و لبنان تاکید کرد.

وی گفت: از آن جایی که مشترکات دینی و آئینی و آرمانی بین دو ملت ایران و لبنان وجود دارد زمینه‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای همکاری‌های مشترک نیز، وجود دارد و در این گفتگو پیرامون موضوعات مختلف همکاری در حوزه فرهنگ و هنر مذاکره و تبادل نظر صورت گرفته است.

خزاعی با بیان اینکه همگرایی و تعامل مسئولان حوزه فرهنگ دو کشور ایران و لبنان گامی مهم و موثر در مسیر تلاش برای توسعه و  تقویت روابط فرهنگی و سینمایی دو کشوراست ادامه داد: در این گفتگو روی تولیدات مشترک در حوزه‌های استراتژیک، برگزاری هفته‌های فیلم ایران در لبنان و هفته فیلم لبنان در ایران و نیز، گسترش فعالیت‌های آموزشی و تربیت نیروی انسانی و کادرسازی در عرصه‌های مختلف هنری بویژه فیلمسازی و سینما در حوزه های سینمای مقاومت صحبت‌های جدی شده است.

رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان ساخت: وزیر فرهنگ لبنان نیز در ضمن تشکر از دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای تدارک سفر وی به ایران بر اهمیت تعامل بیشتر و ارتباط فرهنگی بین دو ‌ملت تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار