رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جزییات جدید به همراه تصاویر تازه از فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی منتشر شد. وبسایت جشنواره فیلم کن به طور رسمی از اطلاعات فیلم های بخش مسابقه رویداد امسال خود رونمایی کرد. بنا به اعلام این فستیوال فیلم ۱۶۵ دقیقه ای «برادران لیلا» به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی با بازی ترانه علیدوستی […]

جزییات جدید به همراه تصاویر تازه از فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی منتشر شد.

وبسایت جشنواره فیلم کن به طور رسمی از اطلاعات فیلم های بخش مسابقه رویداد امسال خود رونمایی کرد.

بنا به اعلام این فستیوال فیلم ۱۶۵ دقیقه ای «برادران لیلا» به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی با بازی ترانه علیدوستی در نقش لیلا، نوید محمدزاده در نقش علیرضا، فرهاد اصلانی در نقش پرویز، نیره فراهانی در نقش مادر، سعید پورصمیمی در نقش پدر، پیمان معادی در نقش منوچهر، محمد علی محمدی در نقش فرهاد و مهدی حسینی نیا در نقش بایرام است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در سن چهل سالگی، لیلا تمام زندگی خود را صرف مراقبت از والدین و چهار برادرش کرده است. خانواده‌ای که در شرایط تحریم ایران دائما در حال بحث و زیر فشار قرض‌های متعدد است. در حالی که برادران لیلا به سختی تلاش می‌کنند که خرج زندگی خود را دربیاورند، لیلا نقشه‌ای می‌چیند.

هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری، بهرام دهقانی تدوینگر، پیمان یزدانیان آهنگساز، ایرج شهزادی و رشید دانشمند صدابردار و محسن نصراللهی طراح صحنه این فیلم هستند.

اولین نمایش فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن روز ۲۵ می (۴ خرداد) از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۴۵ به وقت محلی برگزار می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار