رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 12:17
  • کد خبر : 97269
  • تئاتر
  • چاپ خبر : کسری پرتوی: از تجربه بازیگری تئاتر گفت

به گزارش سینماخانه؛ به بهانه روی صحنه رفتن نمایش «خرگوش» گفتگوی اختصاصی داشته ایم با کسری پرتوی بازیگر این نمایش: لطفا خودتون را معرفی کنید و از فعالیت‌هاتون برای مخاطبان سینمخانه بگویید از کودکی در فیلم ننه لالا از کارهای پدرم حضور داشتم و بعد در ۱۲ سالگی در سریالی به کارگردانی مادرم خانم صدرعرفایی با عنوان […]

به گزارش سینماخانه؛ به بهانه روی صحنه رفتن نمایش «خرگوش» گفتگوی اختصاصی داشته ایم با کسری پرتوی بازیگر این نمایش:

لطفا خودتون را معرفی کنید و از فعالیت‌هاتون برای مخاطبان سینمخانه بگویید

از کودکی در فیلم ننه لالا از کارهای پدرم حضور داشتم و بعد در ۱۲ سالگی در سریالی به کارگردانی مادرم خانم صدرعرفایی با عنوان پلیس آسمانی بازی کردم. بعد از آن به صورت جسته گریخته در نقش‌هایی بازی کردم. عکاسی خواندم و در این دوره به عنوان دستیار کارگردان و عکاس در سینما و تئاتر هم مشغول به فعالیت بودم. تجربیاتم تا قبل از این بیشتر در زمینه‌ی امور ساخت تیزر، عکاسی تئاتر و … بود. اما تصمیم گرفتم بازیگری رو به شکل جدی‌تر دنبال کنم. به کلاس‌های بازیگری تئاتر و بازی مقابل دوربین آقای مازیار میری رفتم که خوشبختانه توسط ایشون برای بازی در سریال خسوف و ایفای نقش آرمان انتخاب شدم که تجربه‌ی بی‌نظیری بود.

بعد با خانم زاهدی آشنا شدم. متن را خوندم و به نظرم فوق‌العاده آمد. رزومه‌ی قوی ایشون موجب شد که برای حضور در این نقش تردید نکنم.

در مورد نقش‌تون و ویژگی‌های اون کمی توضیح بدهید

در زندگی همه ما، دوره‌ای هست که رویای نجات دادن دنیا را در سر پرورانده ایم

آن دوره‌ای که فکر می‌کنیم به تنهایی می‌توانی دنیا رو نجات بدیم و تحول ایجاد کنیم و رفتار “چه‌گوارا”-گونه‌ای داریم. تضاد کاراکتری که بازی کردم با برادر بزرگترش”به‌بر” هم برایم خیلی جذاب بود. در جایی از نمایش “به‌بر” می‌گوید، بی‌خود ادای “چه‌گوارا” را در نیار در حالی که وقتی گشنه‌ت می‌شه برمی‌گردی خونه.

در این روزهای آغازین، بازخورد مخاطبین چطور بوده؟

به دلیل برخی محدودیت های شهری، کمی مخاطب‌مان کم شده بود و خوب شرایط همه گیری بیماری کرونا، و البته شرایط همیشگی تئاتر، باعث می‌شه مخاطب فراوانی نداشته باشیم. اما خدا را شکر با همین میزان استقبال هم واکنش‌های خوب و مثبت فراوانی گرفتیم. و کار به همه مان خیلی انگیزه می‌دهد. احساس می‌کنم حتی اگه خودم هم در این کار نمی‌بودم باز هم می‌آمدم و از تماشای این نمایش لذت میبردم؛ چون حال خوبی به آدم می‌دهد.

به عنوان بازیگر جوان، شرایط بازیگری، خاصه در تئاتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوب من چون اولین تجربه‌ی حضورم در صحنه‌ است خیلی نمی‌توانم نظر بدم. ولی به نظرم برای هر بازیگر لازم است تا بارها و بارها روی صحنه رفتن را تجربه کند. چون یک اتفاق بی نظیر بین خودت با خودت روی صحنه می‌افتد که تو را به یک دید عمیق می‌رساند.

سینماخانه

گفتگو : حمید عبدالحسینی

برگردان : آرام نیک بین

عکاس : عرفان بیاتیان

هماهنگی: فراز شیخ حسنی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار