رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

رادیو صبا در مسابقه «دوراهی» مخاطبان را مراحل تولید کفش آشنا می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، مسابقه تلفنی «دوراهی» که با رویکرد آشنایی با مهارت های شغلی و عمومی با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی طراحی شده است، در قالب طرح سوال های […]

رادیو صبا در مسابقه «دوراهی» مخاطبان را مراحل تولید کفش آشنا می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، مسابقه تلفنی «دوراهی» که با رویکرد آشنایی با مهارت های شغلی و عمومی با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی طراحی شده است، در قالب طرح سوال های دو گزینه ای مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می کند.

در این مسابقه پرهیجان شرکت کنند در یک موقیت برای تصمیم گیری قرار می گیرد که به صورت یک «دو راهی» طراحی شده است ، که باید با انتخاب صحیح وارد مرحله بعد شود.

در هر برنامه سه موقعیت طراحی شده برای ۳ شرکت کنند ، موقیت ها ی طراحی شده بسیار متنوع اند از جمله موقعیت شغلی ، فرهنگی ، اجتماعی ، پزشکی ، کارآفرینی و….

این برنامه روز یکشنبه اول خرداد یکی از موقعیت هایی که برای شرکت کننده در نظر گرفته است تولید کفش است

شاید افراد زیادی به فکر ایجاد تولیدی کفش باشند ولی در این مورد اطلاعات کافی نداشته و این فعالیت را به خوبی نمی‌شناسند در این برنامه سعی می شود تا طرح سوالات دو گزینه ای تصویری کلی از این فعالیت را ارائه شود.

مسابقه پر هیجان «دوراهی» با اجرای “مهدی پر” و تهیه کنندگی “رضا عزتی” و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۷تقدیم مخاطبان می‌شود.

شنوندگان می توانند با ارسال پیامک در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار