رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، «شادونه با بچه‌های اروند» سوم و چهارم خرداد به شبکه دو می‌آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از دلاورمردی های رزمندگان اسلام، گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما با همکاری سیمای مرکز آبادان، برنامه «شادونه با […]

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، «شادونه با بچه‌های اروند» سوم و چهارم خرداد به شبکه دو می‌آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و تجلیل از دلاورمردی های رزمندگان اسلام، گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما با همکاری سیمای مرکز آبادان، برنامه «شادونه با بچه‌های اروند» را در روزهای ۳ و ۴ خرداد روانه آنتن می کند.

این برنامه که با حضور تعداد کثیری از کودکان خرمشهری و آبادانی تهیه میشود، در نظر دارد تا با تهیه مستندهایی از یادمان های دفاع مقدس، کودکان را با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی آشنا کند.

همچنین در این برنامه، مسابقه پیامکی در نظر گرفته شده است که بچه‌های عزیز می‌توانند از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۲۱۲ در این مسابقه شرکت کنند.

«شادونه با بچه‌های اروند» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی اکبر ذاکری است که در روزهای سوم و چهارم خرداد ساعت ۱۹ به مدت یک ساعت از این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار