رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
محصول جدید اوج در راه تلویزیون

مستوران از ۱۶ خرداد روی آنتن شبکه یک

به گزارش سینماخانه و به نقل از سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ فصل نخست سریال «مستوران» جدیدترین محصول سازمان اوج از دوشنبه ۱۶ خرداد ماه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. تصوبربرداری «مستوران» در بیش از ۱۳ لوکیشن مختلف انجام شد و فصل نخست این سریال در ۲۶ قسمت و با نگاهی به داستان‌های کهن […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ فصل نخست سریال «مستوران» جدیدترین محصول سازمان اوج از دوشنبه ۱۶ خرداد ماه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

تصوبربرداری «مستوران» در بیش از ۱۳ لوکیشن مختلف انجام شد و فصل نخست این سریال در ۲۶ قسمت و با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی ساخته شده است.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، برگرفته از قصه های کهن ایرانی است و مجری طرح این مجموعه «استودیو بادبان» است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار