رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار، نگاهی به فیلم های مرتبط با «سفر و گردشگری» دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار خود به فیلم های می پردازد که به نوعی با موضوع سفر و گردشگری در ارتباط هستند. ساعت ۱۳: فیلم […]

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار، نگاهی به فیلم های مرتبط با «سفر و گردشگری» دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار خود به فیلم های می پردازد که به نوعی با موضوع سفر و گردشگری در ارتباط هستند.
ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه پخش خواهد شد: «من و تو»، «یک دماغ ناقابل»، « لبخند سبز »، «مسافر باران»، «کلاه تو کلاه »، «ژنرال»، «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند»  نام فیلم های این بخش است.
ساعت ۱۹:
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها هستند: «کفش های میرزا نوروز»، «یواش یواش بگو»، « نبرد با آتش »، «سه شنبه ها با موری» ، «قصیده ای برای پدرم»، «هزار و هشتصد گرم» ، «کارتینگ».
ساعت ۲۱:
«سفر و گردشگری» از موضوعاتی است که در فیلم های بسیاری در تاریخ سینما به آن پرداخته شده است. فیلم های منتخب این هفته در این موضوع به ترتیب شامل این عناوین خواهد بود: «دور دنیا در هشتاد روز»، «سفر لورین»، « جاده ها »، «در دل طبیعت» ، «داستان استریت»، «سفر بخیر » ، «سفر بزرگ».
ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «پدربزرگ ها»، « زندگی» ، «گذر از خاطرات»، «پسر خانواده وینزلو »، « بیست و چهار»، «هواشناس» و«سقوط یوخن والتر».
ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «دزد پاریسی» ، «گربه ۹ دم » «آرزوهای بزرگ» ، «وقت»، «دوستان ادی کویل »، «سرافراز» و «رودخانه نقره ای» هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار