رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه صبح پارسی فردا با حضور مهدی اخوان بر روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهدی اخوان روز سه‌شنبه بیست‌ویکم تیر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. اخوان روانشناس خانواده است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا درباره مهارت‌های اجتماعی […]

برنامه صبح پارسی فردا با حضور مهدی اخوان بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهدی اخوان روز سه‌شنبه بیست‌ویکم تیر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. اخوان روانشناس خانواده است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا درباره مهارت‌های اجتماعی و روابط موثر صحبت کند.

در ادامه برنامه، سحر تلقانی، مدرس و طراح مد و لباس در صبح پارسی حاضر می‌شود تا راجع به برگزیده شدن در جشنواره مد و لباس فجر و‌ حجاب سخن بگوید.

اجرای «صبح پارسی» فردا را آلاء خامه‌یار و محمد امین نبی‌اللهی بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند «ما ایرانی‌ها» روایتگر اقوام ایران زمین، «به توان خودمان» نشانگر دستاوردهای انقلاب، «شهرگشت» و «بدون مرز» با موضوع حال و هوای مردم داخل و خارج از کشور، «صبح خنده» یا محتوای طنز و شیرین کاری‌های هنرمندان، صبحانه‌ای با شهدا و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار