رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه ساز و مجری مطرح تلویزیون، با تمجید از «مستوران» این سریال را اثری نزدیک به آثار سینمایی دانست که می تواند در شبکه های عربی هم موفق شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، منصور ضابطیان درباره سریال این شبهای شبکه یک سیما اظهار کرد: خوشحالم توانستم چند قسمت […]

برنامه ساز و مجری مطرح تلویزیون، با تمجید از «مستوران» این سریال را اثری نزدیک به آثار سینمایی دانست که می تواند در شبکه های عربی هم موفق شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، منصور ضابطیان درباره سریال این شبهای شبکه یک سیما اظهار کرد: خوشحالم توانستم چند قسمت از «مستوران» را ببینم؛ به نظرم سریال جذابی آمد و امیدوارم ریتم آن تا پایان حفظ شود. همچنین یکی از ویژگی های «مستوران» که کمتر مجموعه های ایرانی از آن بهره برده‌اند، این است که بر مبنای یک اثر ادبی نوشته شده است.

وی با بیان اینکه “این مجموعه می تواند در شبکه های تلویزیونی عرب زبان موفق شود”، افزود: سریال بازی های قابل قبولی با استفاده از بازیگرانی با سابقه تئاتری دارد و داشتن پیشینه نمایشی این هنرمندان یکی از امتیازات «مستوران» است.

ضابطیان تاکید کرد: جای قصه های کهن ایرانی در تلویزیون ما خالی است، من آدم بی حوصله ای هستم اما چیزی که بخواهم بگویم در این سریال حوصله ام را سر برد، وجود نداشت، «مستوران» یک جاهایی به سینما نزدیک می شد و معلوم است سازندگان خیلی درگیر زمان بندی و اینکه سریع کار را به پخش برسانند نبوده اند و روی میزانسن ها و حرکت دوربین وقت گذاشته شده است.

مجری «محاکات» در پایان گفت: امیدوارم «مستوران» علاوه بر موفقیت داخلی بتواند در بازار خارج از ایران هم نماینده خوبی برای تلویزیون ما باشد، خوشحال و ذوق زده ام که ادامه سریال را ببینم.

سریال ۲۶ قسمتی «مستوران» به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی و مسعود آب‌پرور هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رو‌د و باز پخش آن ساعات ۱:۲۰ ، ۸:۴۵ ، ۱۵:۲۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار