رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه شب فیروزه‌ای با حضور امیرمحمد زند بازیگر و مجری برنامه چراغ روی آنتن رفت. به گزارش سینماخانه وبه نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، شب گذشته امیرمحمد زند بازیگر تلویزیون و سینما مهمان شب فیروزه ای بود. وی با اشاره به راه‌اندازی کمپین «با تو مهربانم» در صفحه اینستاگرامی خود گفت: این کمپین […]

برنامه شب فیروزه‌ای با حضور امیرمحمد زند بازیگر و مجری برنامه چراغ روی آنتن رفت.

به گزارش سینماخانه وبه نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، شب گذشته امیرمحمد زند بازیگر تلویزیون و سینما مهمان شب فیروزه ای بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمپین «با تو مهربانم» در صفحه اینستاگرامی خود گفت: این کمپین از کسانی تشکیل شده که کالاهای خود را به همان قیمت قبلی خرید می فروشند. متاسفانه بسیاری از افراد پیش از اینکه کالایی را به قیمت جدید بخرند، به مردم گران‌تر از قبل می‌فروشند.
این هنرمند همچنین در صفحه خود از کسب و کارهایی که سرمایه آنچنانی ندارند به صورت رایگان حمایت می کند.

زند درخصوص هدف خود از این اقدامات اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات مالی در تمام کشورهای جهان وجود دارد اما هیچ یک از کشورها به اندازه ایران تحریم نیستند. در این شرایط مردم به خوبی می‌توانند به یکدیگر کمک کنند تا مدیران هم با فراغ فکری بیشتر به امور بپردازند.

وی همچنین درباره کمپین «سرو بدون روتوش» توضیح داد: متاسفانه در یک برهه خیلی از افراد تصاویر بد از ایران تهیه و برای شبکه های بیگانه ارسال می کرند. بنده هم معتقدم که مشکلات در کشور ما زیاد است اما ما همانند یک خانواده هستیم که باید مشکلات خود را در داخل خانه حل کنیم. با فیلم گرفتن و ناسزا گفتن قطعا هیچ مشکلی حل نمی شود. در آن کمپین من از ایرانیان خارج از کشور خواهش کردم که آنها هم از مشکلات کشوری که در آن اقامت دارند فیلم بگیرند و برای ما بفرستند که با بی‌احترامی‌های بسیار مواجه شدم.

این بازیگر که در ایتالیا تحصیل کرده است درباره بازگشت به ایران بعد از پایان تحصیل خود گفت: خیلی از دوستان من در خارج از کشور زندگی می کنند. بیشتر آنها دلشان برای ایران پر می‌کشد و دنبال فرصتی هستند تا به ایران بیایند و زمان برگشت هم حالشان خوب نیست. به جوانان عزیزی که قصد مهاجرت دارند توصیه میکنم که قبل از تصمیم حتما با ساکنان خارج از کشور صحبت کوتاهی داشته باشند.

در ادامه سماواتی مجری برنامه «چراغ» به جمع شب فیروزه‌ای‌ها اضافه شد و درباره برنامه خود گفت: در هر فصل پیام‌های مثبت و منفی بسیاری از سوی مردم دریافت کردیم که این حجم از پیام بینندگان برایمان بسیار با ارزش بود. برنامه چراغ به سه فصل رسید و در نهایت ۱۰۰ قسمت تولید شد. در فصل اول مهمانان کسانی بودند که یک تحول در زندگی آنان رخ داده بود و خاطرات خود را برای ما تعریف می‌کردند. در فصل دوم مروجان حجاب آمدند و در فصل سوم هم بررسی کردیم که عدم رعایت حریم بین زن و مرد چه پیامدهایی دارد. برای این منظور از فعالان خانم در فضای مجازی دعوت کردیم.

وی ادامه داد: قاضی، روانشناس و مددکار به برنامه چراغ آمدند و داستان پرونده‌های واقعی خود را بیان کردند.

این مجری اظهار کرد: برخی از افراد گفته بودند چرا مجری برنامه‌ای که درباره حجاب است چادری نیست؛ دلیل این بود که ما می‌خواستیم بگوییم بانوان بسیاری با پوشش مانتو هم محجبه هستند. از طرفی مهمانان هم پوشش های مختلف اما محجبه داشتند. در این برنامه به حجاب درونی تاکید شد که در بیرون هم بروز پیدا می کند.

سماواتی ساخت فصل چهارم برنامه چراغ را منوط به خواست تهیه‌کننده دانست.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار