رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

شب فیروزه‌ای با حضور امید جهان خواننده جوان کشورمان امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، امید جهان خواننده مشهور و پرطرفدار کشورمان امشب پنجشنبه بیست‌وسوم تیرماه در برنامه شب فیروزه‌ای حاضر می‌شود تا به اجرای چند قطعه موسیقی بپردازد. او همچنین در ادامه […]

شب فیروزه‌ای با حضور امید جهان خواننده جوان کشورمان امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، امید جهان خواننده مشهور و پرطرفدار کشورمان امشب پنجشنبه بیست‌وسوم تیرماه در برنامه شب فیروزه‌ای حاضر می‌شود تا به اجرای چند قطعه موسیقی بپردازد. او همچنین در ادامه برنامه با مجری نیز گفتگو خواهد داشت و از تجربیات فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه موسیقی صحبت می‌کند.

صحرا اسداللهی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز امشب مهمان شب فیروزه‌ای خواهد بود. اسداللهی در برنامه شب فیروزه‌ای که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، تجربیات حرفه‌ای خود را با بینندگان به اشتراک میگذارد؛ از آثار صحرا اسداللهی می‌توان به فیلم‌هایی مانند «آپاندیس» و «پسر کشی» اشاره کرد.

برنامه شب فیروزه ای هر هفته شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های شما خواهد بود.

گفتنی است؛ برنامه شب فیروزه‌ای به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر هرشب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از مکان بوستان آب و آتش شهر تهران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @shabefiroozei_tv5 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار