رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، شب فیروزه‌ای با حضور شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود. شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر سینما و تلویزیون امشب جمعه بیست‌وچهارم تیرماه مهمان برنامه شب فیروزه‌ای می‌شود. کمال‌زاده در برنامه شب فیروزه‌ای شبکه پنج سیما از سوابق حرفه‌ای خود […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، شب فیروزه‌ای با حضور شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون امشب روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر سینما و تلویزیون امشب جمعه بیست‌وچهارم تیرماه مهمان برنامه شب فیروزه‌ای می‌شود.

کمال‌زاده در برنامه شب فیروزه‌ای شبکه پنج سیما از سوابق حرفه‌ای خود در سینمای ایران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی صحبت می‌کند؛ از تجربیات حرفه‌ای شهرزاد کمال‌زاده می‌توان به آثاری مانند «برمودا»، «دختر گمشده» و «آدمکش» اشاره کرد.

در بخش دیگری از برنامه رحیم شهریاری خواننده محبوب و سرشناس کشورمان به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازد. او در ادامه برنامه با مجری نیز گفتگو خواهد داشت و از تجربیات فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه موسیقی صحبت می‌کند.

شب‌ فیروزه‌ای همچنین میزبان یک گروه سرود است که در برنامه حضور پیدا می‌کنند تا اجرای موسیقی داشته باشد.

برنامه شب فیروزه ای هر هفته شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های شما خواهد بود.

گفتنی است؛ برنامه شب فیروزه‌ای به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر هرشب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از مکان بوستان آب و آتش شهر تهران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیوهای برگزیده برنامه و استفاده از تصاویر استیج و پشت صحنه به آیدی اینستاگرامی @shabefiroozei_tv5 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار