رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

علی صالحی با حضور در برنامه «شب فیروزه ای» درباره جدیدترین فعالیت‌های خود توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، علی صالحی بازیگر تئاتر و تلویزیون در آستانه عیدغدیر خم در برنامه شب فیروزه‌ای حضور یافت. او که اصالتا متعلق به روستای حسن‌آباد سادات از توابع استان قزوین […]

علی صالحی با حضور در برنامه «شب فیروزه ای» درباره جدیدترین فعالیت‌های خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، علی صالحی بازیگر تئاتر و تلویزیون در آستانه عیدغدیر خم در برنامه شب فیروزه‌ای حضور یافت.

او که اصالتا متعلق به روستای حسن‌آباد سادات از توابع استان قزوین است، درباره عیدی دادن سادات به دیگران گفت: تعدادی از دوستانم تصویر اسکناس‌هایی که چند سال پیش به آنها عیدی داده‌ام را برایم ارسال می‌کنند که بسیار جذاب و خاطره‌انگیز است.

وی درباره کارهای جدید خود بیان کرد: از دو ماه دیگر فیلمبرداری فصل چهارم سریال «نون خ» در ۳۰ قسمت آغاز می شود و این مجموعه نوروز و ماه مضان سال ۱۴۰۲ روی آنتن می‌رود.

این بازیگر با اشاره به خاطره خود از سفر به حج در سال ۸۶، بیان کرد: مرحوم پدرم همراه با مادرم در سال ۷۸ به مکه و در سال ۷۹ هم به زیارت کربلا مشرف شدند. در آماده‌سازی بسترهای این دو سفر من نقش داشتم. نمیدانم در هر دو چه دعایی در حق من کردهبود که دو سال بعد از فوت ایشان یعنی در سال ۸۱ من به حج عمره رفتم. به قدری این سفر تاثیرگذار بود که بعد از برگشت، دو فیش برای حج واجب ثبت نام کردم. در سال ۸۵ نوبت حج به ما رسید اما من مشغول فیلمبرداری سریال قرارگاه مسکونی بودم و در سال ۸۶ به این سفر مشرف شدم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در تعزیه روستای حسن‌آباد بازیگری را تجربه کرده است، مطرح کرد: من نقش عبدالله ابن الحسن(ع) را بازی می‌کردم. در سال هم ۷۲ تئاتر خروج مختار را با دکتر محمود عزیزی کار می کردیم که طراح حرکات موزون نمایش ما را به آقای میرباقری برای بازی در سریال امام علی معرفی کرد. ۲ هفته تا ۲۰ روز مقابل دوربین مازیار پرتو حرکات نمایشی سریال را انجام دادیم و باب دوستی با استاد فراهانی و پرویز پرستویی عزیز فراهم شد که تاکنون هم پایدار است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار